I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Synthixzmusic - Beat + Låt [ Livet är så hårt ]

Vår Hiphop - Beats

2008-07-07 23:11

Synthixzmusic - Beat + Låt [ Livet är så hårt ]

Hej!

Gärna lite feedback, all kritik är bra!

BEAT ( En synthixz produktion till låten av Livet är så hårt )

Länk till http://soundclick.com/share?songid=6698645

LÅTEN ( Följande länk till er som vill lyssna på hela låten med "Classiq and Synthixz - Livet är så hårt")

Länk till
http://soundclick.com/share?songid=6698521

www.synthixzmusic.com

2008-07-07 23:14
När vi väljer kvalité på låten - Klicka in - HI-FI - (Pilen till höger)

2008-07-07 23:50
FEL - Så här ska den vara! horsäkta mig!

LÅTEN ( Följande länk till er som vill lyssna på hela låten med "Classiq and Synthixz - Livet är så hårt")

Länk till http://soundclick.com/share?songid=6698521

2008-07-08 00:03
kritik sa du? du ska få min ärlighet WORD UP

när man först hörde beatet fick man en stor inlevelse till låten, respekt man,
bra jobbat, dessutom helt klart en av sveriges bästa beats <3

tAke iT or leaVe it"¤!¤

Producent

2008-07-08 00:30
chill som fan allvar
beatguru

2008-07-08 00:53
det va bra..asså proffsigt å så, men inte alls min stil.. gillar inte sorliga låtar:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-08 00:54
riktigt fett. :)
EGOFLOW.

2008-07-08 10:49
upp...tack för era kommentarer, r kritik tack, därför jag just vände mig hit till Whoa.se för att ni är kungarna av kritik.. :)

2008-07-08 11:04
kritik sa du? du ska få min ärlighet WORD UP

när man först hörde beatet fick man en stor inlevelse till låten, respekt man,
bra jobbat, dessutom helt klart en av sveriges bästa beats <3

Ännu en som tappat det. Kompiskredd kanske? ANnars har jag väl inget speciellt att säga om beatet. Trist och förutsägbart. Men utan egentliga fel. Bara trist.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-08 11:07
Dum i huvudet? har inte folk åsikter?

2008-07-08 11:11
Tydligen. Men det är väl att ta i att kalla det "en av sveriges bästa beats", det tror jag t o m du håller med om.

2008-07-08 11:13
dynamo414. har jag skrivit någonting om det eller? stilarna krockar ihop tillsammans, du verkar inte kunna något om musik för det du nu lyssnar på är orientalisk rnb/soul vad man nu än kan kalla det och det du nu konstant lyssnar och håller på med är underground, hip hop beats, stilarna krockar, du har ialf inge musik öra mannen :)...

peace

2008-07-08 11:24
jag vet väl att det är olika stilar. Jag gav dig min åsikt angående ditt beat. Tyckte det var för platt och förutsägbart. Ta det eller skit i det. Spela roll?

2008-08-07 23:53
Väldigt bra beat tycker jag :D Kanske någe man skulle kunna ta o kicka på sen. Tack tack :)