håller på med ett nytt beat nu, finns en demolåt på min myspace!
äj men satan!!!!!!!!!!!!! detta var riktigt soft, gillar det som fan :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta kräver en talangful rappare, samt en schysst sång på refrängen. Övermäktigt.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
jäva kul att höra.... länka speedy sen bara:P
dålig kick och dålig kick o virvel
Miicken
men sköna ljud däremot
Miicken
men dom låter ju cp för att dom ligger på myspace?
Producent
2008-07-16 12:09
behövs inte fler upp.. så bra va de inte. gör nåt nytt ist
beatguru
Fett nice :D blir kick :)
Det Är Inte Bra Att Vara Dålig, Det Är Inte Dåligt Att Vara Bra
checka låten i audio på detta beat
www.samyprod.com
Kan inte annat göra än att hålla med Otis. Väldigt plastigt och tråkigt...
You can't stop the Prophet..
jag har redan gjort 3 beat efter detta
DEtta beatet var riktigt skötn faktiskt :)
Gud vilket whoabeat, och att alla hurrar åt det också. Aja, här får du iallafall lite kritik: Det enda som var okej enligt mig var gitarren. Trummorna lät väldigt amatörgjorda. Jobba mer på trumkompet. Skippa fiolen helt, skrek midi från den. Allt var ganska taskigt ihopslängt. Jobba mer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det här satt fan inte fel :P
Fy fan för whoa asså, HAHAHAHA.. Trådar som denna får massa inlägg och beatsen låter wack medan andra trådar inte får ett enda inlägg, spelar ingen roll om det hade varit ett nytt Premier-beat. Ska fan ignorera detta forumet för gott nu, ^^
fett nice beat, kick utan tvekan
står för mitt ord, då bilden blir för överdriven
fan va kul, ahh, nu nar ja har lyssnat pa det en hel del sa e trummerna inte sa roliga, virven e as plastig... pz!
Riktigt nice. Well done!
FETT DIGGAS SOM FAN ;) KEEP IT UP
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
riktigt bra beat :) diggar d verkligen =)
No-toroious
Tja! Riktigt nice beat! det är nog inte helt omöjligt att jag skriver lite till de här beatet:)
kul att höra, skicka speedy isf:D pz
my man..... this is some nice shit you did this time, many thumbs up..! I'm stealing this to make a song about my life or something ;), keep up the good work!! / Jam L was here!
kul att så många gillar den:D
mycket bra jobbat :)
http://Gmxmusic.se
fyfan blir ju gråtfärdig, så keffa beats ^^
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Tackten är rolig att rappa till. Gillar verkligen Aukustisk gitarr på instrumentaler men tyckte inte om trum soundet och virveln som kommer in ibland. Annars va beatet helt okej!
Låter samplat.. Helt Okej beat annars :)
Jag hatar När fula tjejer Checker!
Battlerappare
2008-08-20 12:57
Fett skönt beat! Good Eklund !
tack, jag ska lägga en ny verision där ja byter ut virvel och ändrar lite i kicken. pz
Skönt som fan :) när kommer den nya versionen då?
ingen aning, ska börja ikväll, måste få det att låta bra;) men, kanske ikväll