|
|
|
|
|
Mwproductions [Freebeat] Rosor - Måste höras!
Hej! Var meningen att jag skulle ge detta till en bekant men kände att jag var såpass snäll och verkligen ville ha ett resultat så jag släpper det gratis!
Ta för er, proffs och amatörer, vore dock vänligt om ni nämde att jag gjort beatet ifall ni släpper det.
Uppbyggnad: Intro > Vers 16bars > Reff 8bars > Vers16 bars > Reff8bars > Outro
Stilen är väl, ja, lite kärleks/känsloaktig.
Länk 1 - Där hooken har en Scratch samt ett samplat "yeaeae" från en kvinnlig röst. LÄNK MED SCRATCH
Länk 2 - Är precis som första, dock utan scratchen! LÄNK UTAN SCRATCH!
Ni som lyssnar/tar för er kan väl slänga en kommentar!
Håll er uppdaterade på myspace.com/mwproduction
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Mycket bra jobbat Mickey! verison 1 är ju helt klart skönare med scratch
|
|
|
Tack Johan! Sjyst att du lyssnade på båda! :D
|
|
|
Yeah! om du har lust får du gärna checka mitt nya beat med, annars good luck med beatet
|
|
|
Svin tungt :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
riktigt jävla tungt faktiskt, aldrig hört något ifrån dig innan, borde nog hålla ögonen mer öppna xD hursomhelt svin tungt! fortsätt! peace
|
|
|
|
|
|
riktigt skönt, blir nog kick!!
Din tröja har lika många hål som en Sweischerost
|
|
|
aafan detta gillas som fan!:) UPP PÅ DENNA FOLKET!!
fosho
|
|
|
Jävlar vad bra !! skit tungt
|
|
|
Det var jävligt skönt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Shit, detta var skönt!
One in a milli-on.
|
|
|
Inte illa, det låter skitbra förutom att jag inte riktigt gillar ljudet på hihaten, men det får man väl leva med när det är free =)
|
|
|
Tack så jättemycket för kommentarerna!
|
|
|
låter tungt bror:) langa mig nåt beat också:D
|
|
|
gibion; ye brur! kan kanske ordnas, hehe.
|
|
|
Se till att göra något bra av detta! inte ofta man hör freebeats med så hög klass
|
|
|
FETT mwe är på gång med allt
Ingen tar mig.
|
|
|
Tack pojkar!
Calle är på gång! :D
|
|
|
FEETTT !! du är grym mannen !
BIG UP
DMS <--
|
|
|
Blir kick på det här.. Soft beat som fan. Kepp up the work
You don't know what you got, until you lose it.
|
|
|
|
|
|
ska detta vara bra? fyfan va keff du e
www.myspace.com/naturmusic
|
|
|
|
|
|
har ingen dator så får lyssna någon annan gång din räka
förlåt om jag var grov i orden,jag saknar min mamma:( buhu
www.myspace.com/naturmusic
|
|
|
omg. WHoa skämtar med oss igen. En loopad sampling, lite ointressanta trummor och så den så kallade "scratchen". Ett framgångsrecept på whoa uppenbarligen. Riktigt tråkigt och menlöst beat. Spenderat kanske 3 minuter i FL studio? Det är vad som behövs. Var är basen? Var är känslan?
|
|
|
Haha Dynamo, får du inte kommentarer i dina egna trådar? Låt mig göra min grej så gör du din, knappast att jag lägger ner min själ i ett beat och släpper det gratis på whoa, har släppt ett antal andra beats som är osamplade som du uppenbarligen inte hört.
Gillar du inte, VISST, det är okej, jag är inget fan av kärleksbeats jag heller. Men jag sitter inte och klagar över helheten, dessutom ligger det en basslinga på beatet.
Så jävla onödigt att klankar ner och leker professor bara, du är duktig på din grej men du sjunker i mina ögon när du gör så här.
|
|
|
S-Media:
Du får göra din grej hur mkt som helst. Och du har helt rätt, jag får väldigt få kommentarer på mina grejer. Så ja, jag är gubbfrustrerad. Det är i första hand inte ditt beat jag går loss på (kanske var otydlig?) utan att det är crapbeats som får kärlek. HAr hört andra grejer du gjort som inte är så dåliga så det är inte dig jag är ute efter.
Dessutom ber du ju faktiskt om kommentarer, även om min kanske var i hårdaste laget(?).
Jaja, ta det som du vill. DU har ju i alla fall gjort ett gäng kids glada och det lyckas ju jag sällan med:)
|
|
|
Haha, har hört beats med originaltrummor och en osyncad-slinga som fått 10ggr mer kommentarer än det jag släpper :)
Och du vet i själva verket att du är duktig på det du gör och kan komma mycket längre än de som samplar Cascada och får tonvis med kommentarer.
Det här är inte min kopp av té från början heller, men ack så kul att få respons för en gångs skull! Hehe. Må väl!
|
|
|
S-Media: Känner mig lite dum nu som valde ditt beat att göra exempel av...men gjort är gjort. Bra att du förstår var jag kommer ifrån i alla fall.
peace
|
|
|
Riktigt fett asså.. bra gjort ! (Y)
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!
|
|
|
Dynamo, no hard feelings! Vet du precis vad du menar!
5Gram: Tack så jättemycket!
|
|
|
nice, blir kick =)
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
|
|
|
nice xtype! =) Ge mig länk sedan!
|
|
|
så jäkla tigh, blir kick!
Like the elder told me, one man can do nothing but together we can do something!
|
|
|
säger bara otroligt att det är freebeat... man får tacka och ta emot :)
|
|
|
Kolla in Then. vi suger kuk......
|
|
|
blir kanske kick !
vill inte bli känd vill bara göra min röst hörd och inte sitta och ta skit och hålla käften
|
|
|
Dynamo: Kikade nyss, thats talent, riktigt välproducerade beats av en ung producent!
Tack allesammans för kommentarerna!
|
|
|
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
|
|
|
skit soft beat :)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|
|
|
riktigt skönt, kanske blir kick, dock en vers för kort tkr jag :/ keep it up inte ofta de är sån här klass på freebeats :)
|
|
|
Tomkar: nice. JungSb: Tack! peramaki: Lägger till en vers om jag får höra resultat av dig ;)
|
|
|
gör de mannen, skulle va soft :)
|
|
|
|
|
|
NICE MANNEN =)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
|
|
|
Helt okej, lite långtråkigt. Kunde ändrat lite takter på trummorna, gjort det lite mer spännande. Det jag dock störde mig på var reverbet på snaren. Det var alldeles för mycket!
Annars helt okej..
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
|
|
|
|
|
|
Rille, its free, sitter knappast och lägger ner hela min själ för att sedan släppa det gratis :) Det tjänar man ingenting på.
mjw tack så jättemycket :)
|
|
|
ABOOOOOOOW MAD BEAT SON BÅDA RNB AND SHIT SON:::TIGHT
|
|
|
jag tycker att det här beatet är as bra version 1 var bäst !
fortsätt med det du gör
peace
|