liz - kärleksbeat
Första beatet jag lägger upp här. 3 beatet jag nånsin gjort så ha överseende med det. pz (Inlägget ändrat av Rainmaker 2009-05-15 01:20:08)
So?
låter cool! :) fortsätt att knapra beats vettja! testa göra ngt utan samplad reff, blir oftast skönare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thx man! aa jag vet de e lite tröttsamt med pitchade röster i längden men kul å höra att de gillas. ! :)
So?
Producent
2008-10-01 18:30
men omg... är detta vad folket på whoa kallar för beats? sampla gamla avdankade pop-stjärnor osv osv. låter ju fruktansvärt :s
tack då har jag din åsikt iaf.
So?
konstigt kan va tyst, samplade beat´s är dom bästa, iaf ja älskar samplat, fast okej detta beatet är ju uttjatat men spela roll =)
men du konstigt du klaggar på alla, enligt dig är ju bara du som kan göra bra beats. SLUTA KLAGA !! Jag tycker att beatet är as skönt! :)
vill inte bli känd vill bara göra min röst hörd och inte sitta och ta skit och hålla käften
Producent
2008-10-01 21:00
d3mpah P18 du förstod inte vad jag menade... cya då har du absolut inte läst många trådar jag skrivit i. vad är det för fel på människor på whoa? gillar man inte för folk gör EXAKT som alla andra, och samplar en världskänd popartist, så är man hatare, man klagar 24/7osv.. och nej, enligt mig är det inte bara jag som kan göra beats, vart har du fått det ifrån?
konstigt du är nästan inne i varenda som jag kollar i och det står bara massa klago mål men har tänkt efter det är ju bra med nån som du som kan musik som kan hjälpa dom som gör beat med lite tips har misstolkat mycket av dina "chatts" sry för det . peace
vill inte bli känd vill bara göra min röst hörd och inte sitta och ta skit och hålla käften
Vart kan man ladda ner detta?
tack till er som gillar det. de ger fett bra motivation! :)
So?
vart finns beatet att ladda ner as skönt
All support uppskattas /// Elaz
www.myspace.com/marius042
jag vill ha beatet :O diggar de fett :) håller på me å skriver massa texter nu, så denna skulle säkert passa in
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Någon som vill ha beatet hojjta @ msn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trummorna ligger i otakt i reffen och basen va inte så bra i alla lägen... säger som konstigt litegrann. fast fortsätt med samples bara det att du måste leka lite med dom
Bildar ord av bilder
tackar så mycket för alla fina kommentarer. kul att de gillas! :)
Rebus- :
nej, jag vet att beatet inte är helt tajt på alla ställen och reffen är ur takt.
höll på ett tag å försöka fixa till de men men.. blev som de blev.
verkar vara många som vill ha de så jag släpper de fritt för er.
Lycka till.
Länk till http://www.speedyshare.com/952879821.html
So?
för övrigt.. Juggeh: har du tankat från tuben? finns nog ingen i världen som vill kicka på den kvalitén. :)
So?
12 downloads. kom igen nu
So?
lägg upp de igen vill ha det :D
ffortsätt göra såna beats älskar verkligen såna hära beats
ny länk pls:D:D vill gärna har det beatet
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
Fett nice!!:P Blir kick på detta! <33:P
:P
blir kick på detta. bara att skriva text på det.
soft beat mannen:P blir nog kick på detta. keep it up man
flowalicious P20 Du behöver inte be .. beatet är fritt så ös på hur mkt du vill! (länk finns ovan) peace
So?
cya:
men du konstigt du klaggar på alla han säger bara sin åsikt...
till beatet: helt ok fast som många andra sagt testa utan samplat reff tror faktis med att det skulle låta bättre...
www.myspace.com/friphmusic
bästa verisionen tycker jag! men ja som många påpekar. den är FET. men den skulle vara FETARE utan samplad reff;)
http://www.myspace.com/stojicrap Zivela Srbija
Stojic okej, thx man! kanske är dags att släppa reffen då . :P
So?
jo de tycker jag! då blire kick från min sida!
http://www.myspace.com/stojicrap Zivela Srbija
aiit. jag fixar de och återkommer senare me länk. :)
So?
-Liz- : bara så du vet så är de rätt så lätt att ladda ner.. lägg hellre upp på myspace än på youtube. för man kan ladda ner från youtube med DVDVideoSoft Free Studio programet..
Skrev det i den annan tråd och tänker skriva det igen, varför snor ni slingor/loopar rakt av och kallar det för "beats"? Detta är så fruktansvärt, så dåligt det bara han bli i min mening. Känns som att sitta och lyssan på rick roll typ. samplingen låter medi, du har lyckats gjort den dåligare än orginalet, gratis! Sen trummorna, hör du inte själv? hör du inte själv snälla lilla du. Det låter som en sån här trummloop jag hade på min br-leksaker synth jag hade när jag var 8. 1/10, lycka till!
Silvestruus P17 vadå lätt att ladda ner?? jag har ju lagt upp länk för folk att ladda ner. förstår inte den poäng what so ever.MR-J P20 Du får tycka precis vad du vill men om du inte kan komma med destruktiv kritik utan ska hålla på och larva dej genom att försöka komma med klyschiga ord som om du faktiskt vore 8 år fortfarande så kan du bara göra världen en tjänst genom att vara tyst. över och ut.
So?
-Liz- : Men från början la du inte upp länk för du ville se om folk ville ha de så groovt mkt. +youtube view nerd dessutom haha .. MR-J P20, KEEP IT UP!
Silvestruus P17 Det är inte ens värt att argumentera mot dina tafatta slutsatser, så om du vill tro att jag mår jätte bra av att få ett par hundra views på youtube och att jag vill att alla ska älska beatet så får du gärna göra det.
So?
haha jag hade det före dom hahaxD laddade ner det från Youtube:D
Riktigt skönt beat, diggar det som fan (Y)
hade vart najs att göra nått på om du tar bort smurf rösten XD hehe (L)
fast annars var det riktigt najs ;)
någon som har kvar beatet? tyckte det var fett alltså, vart sugen å kicka och så men länken är för gammal? :( släng upp det bröder! :)
du nått bätre har jag aldrig hört för ut :D
http://www.speedyshare.com/825251825.html
So?