I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Freebeat: Sorry

Vår Hiphop - Beats

2008-10-02 01:41

Freebeat: Sorry

Skrev detta under onsdags eftermiddagen efter en jävligt strulig dag på jobbet. Varsågod.

Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2008-10-02 10:23
Gillas fett! gillar dina beats, fortsätt i den här riktningen så kmr du nog nånstans i den här branchsen.

fred o kärlek!/M
Hiphop For Life

2008-10-02 11:29
Dina beats börjar bli riktigt feta igen (har ju skrivit i tidigare trådar om hur jag tycker att du haft en svacka ett tag), sjukt grymt att du langar så mycket bra freebeats. Propps till dig och dina beats!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-10-02 15:02
Tackar. Och bara så att ni vet det, I det här beatet ligger 20 timmar effektiv tid nerplöjt.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Producent

2008-10-02 15:09
Tycker du har lyckats skapa grymt feta beats, men det är bara när du samplar.
Det här låter som någon hårdrocks grej liksom. trummorna låter ganska tråkigt, och slingan är ju inte så mycket roligare den. är väl en smaksak, men när du kör på samplat låter det så sjukt mycket bättre.

2008-10-03 00:19
tycker det är skam att så pass många tankat men att fyra har kommenterat.

beatet, nja.. inte min stil tycker jag.. som personen ovan sa något om, så låter det rock aktigt, så nej nej nej.. funkar inte fär mig!
har hört mycket bättre från dig, blev besviken på denna. ledsen.

men men, fortsätt.. fortsätt knåpra freebeats :)

/ toomatheboy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-09 01:10
Diggar dig (Y)