I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

AMC - U Found Me (Freebeat) Osamplat

Vår Hiphop - Beats

2009-04-02 13:31

AMC - U Found Me (Freebeat) Osamplat

lekt med ett beat som nyss blev klart, men blir lite sur för mitt logic vill inte samarbeta som det ska så mixningen kan vara lite wack men men..

Uppbyggt:
Intro
Vers 16
Reff 8
Vers 16
Reff 8x

här har ni det!

hata eller älska

peeeace

2009-04-02 13:48
Tror jag förstod vad du menade med mixningen där, allting känns som det uppspelas bakom en vägg lite otydligt sådär..
Men ärs du kickar bättre så de fåru credz för!
The thing is, we cant separate our feelings..

2009-04-02 13:50
ja.. mitt logic vill verkligen inte sammarbeta, det blir overload ibland och jag kan inite skicka skiten till nån bus.. det är lite skumt faktist..

haha!

2009-04-16 08:36
yeah..nu kommer ja han som alltid är negativ när han kommenterar...
Hmm.. blev lite småförvånad, tänkte aah any en producer som släpper frizon beats så vi kan gråta o sörja livet ut på midi format o cowa-banga-trummor. Men nä fan .. du klarade beatet okej fan, killarna borde se up .. forsätt baa med beats & våga xprimentera ..

till beatet
om ja personligen skulle rappa på de vet ja inte vilken topic ja skulle hålla mig till, vet inte rikttigt vad för känsla ja får på beatet, dock inte min stil av beats alls. Men du fick till d najs med ljudet och trummorna, ja lyssnar på laptop .. o de lilla felet ni snacka om där ovanför.. hittar inte ja ..kan bero på att ja e som ja e jusst nu .. men forsätt ba lady

iafall A-M-C Creed from me . / haffi
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom

2009-04-19 23:25
var rätt grymt beat fortsätt så angelica peace
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen
medvind. hip hop is my life

2009-04-20 07:35