Producent
2009-05-13 00:13
Kay-Beats - Somebody else (Freebeat)
Här är ett litet beat jag snickrade ihop nu ikväll pga tråkighet. Jag ger det till whoa, i utbyte mot lite kommentarer om det inte tar allt för mycket av eran dyrbara tid.Länk till http://www.speedyshare.com/548673775.html hade hej
Chill beat =) det enda som jag kommer å tänka på är att clapen/snaren slår lite hårt, men kan va i mina hörlurar bara ;) annars soft =) pz !
Producent
2009-05-13 00:26
hmm kan så vara, lägger upp en ny version :) är nämligen två snare´s, så inte omöjligt.
tack också.
lägre snare
Tack som fan, du lyckades få till ett beat som spräckte min inspelnings svacka! big up, underbart beat!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Chillat beat man! Soft sampling o tunga sköna drums - big up! :) /Pinestreet
Skönt beat ! gillas mysigt som fan (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soft. Kanske en smula föör soft för mig....men chill ändå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-05-13 13:43
riktigt nice beat du lyckats med. big up bwoi!
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Producent
2009-05-13 15:18
Fyfan vad soft beat man! Fortsätt med det här temat och jag ger dig en hel miljon
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Producent
2009-05-14 11:57
Chill beat, inte min stil av beats men det var snyggt producerat. Jävligt cleant ljud;)
Hoppas du har tråkigt oftare, för då får vi på Whoa fler sköna beats av dig!
Milen
Producent
2009-05-18 21:37
kul att höra :) länka gärna resultat.
tjena grymmt fet beat man i love it =) ska lätt kicka på det. =) men du jag kan inte få ner den te datan så om du skulle vara riktigt snäll så kan du inte adda min msn
[email protected] o langa den där =) du ska få respons på vad jag ar gjort bless // john
Du har skön stil. Helt ärligt. Kommer droppa på det lätt :D Så skönt xD . Får min nya studio nu i veckaN :D YES! / DonVOo
Oww Fuck Shit Why dont ppl make soul beats like this insted of all that crap...tight beat son i feel the vibe in be fuck what the others say...the u aint a pro ifu cant flow to any beat;) up son
Producent
2009-05-19 20:36
Producent
2009-05-24 21:58
Skönaste jag hört på länge :) Big up!
Promotor
2009-05-26 23:01
Digga beatet riktigt mycket! Dock inget jag skulle kunna droppa på.
Riktigt nice beat, jävligt laidback feeling man får utav det. Skulle vara roligt om vi fick freebeats i högre kvalité så man kan pusha lite snyggare på rappen sen. t.ex. .wma så man kan encoda allting sen till VBR -V0-
The thing is, we cant separate our feelings..
tungt!! .. keep it coming! ärligt riktigt najs mckt bättre än 90% här på whoa .. skön stil, skönt glid skönt moode att lyssna . har inget att klaga på förutom att damn its good. and its boring that its free ... annars hade ja droppat! peace/ Haf
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
Skön feeling! Älskar soul musik så detta här va riktigt bra
Producent
2009-05-27 17:49
Tack som fan allihoppa, grymt kul att höra att ni gillar det :) Det är sånt här som får en att vilja lägga ut mer freebeats i framtiden! Elfaco, holla så kan vi styra upp något exklusivt istället :)
Det här var riktigt tungt ! big up, du kan din grej mannen. thanks 4 this ^^,
Diagnosen av svensk mentalitet är lika positiv som en aidssjuk analfabet