|
|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
Fan, dom här var tunga! Gillade freebeat 3 mest, får se om det blir några rader ;)
''Televison - teacher, mother, secret lover'' - Homer Simpson
|
Producent
2009-06-15 21:57
|
Du hör till de absolut bästa på whoa! Riktigt bra.
|
|
|
|
|
|
Feta beats. Och kommien, en bra proddare slänger ut tre freebeats! Killen borde få lite mer feed än två!
Peace och fortsätt droppa beats till oss som vill ha ;)
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
|
|
|
|
|
|
riktigt najs beats, har hört en del av dig innan och några olika beatpack av dig- tyvärr har de flesta innehållit rätt enformiga och ärligt talat pissiga beats. dessa.. dessa var dock en jävla massa nivåer högre, sjukt mycket bättre. sparas på datorn, så får vi se om det blir kick på nåt!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du
|
|
|
N_Jack Jag har bara lagt ut 5 st freebeats innan, detta är andra gången jag ger bort freebeats. Så jag vet inte va du menar me olika beatpack, kanske dem 5 då?
Och var dem enformiga o pissiga så passar dem perfekt som freebeats.
Annars så säljer jag beats eller ger bort till bättre artister!
Ha de!
Ladda ner ALL IN 1 MIXTAPE: www.leontinproductions.se
|
|
|
|
|
|
de sista va fett grymt
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
|
|
|
|
|
|
Låter fett som vanligt, jag har äntligen börjat skrivit till beatet jag köpte. Bra skit mayn! Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
|
|
|
|
|
|
Japp, 3an has it! Överlägset
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3an var mäkta intressant! kan bli något någon gång någon tid någon plats!
Niceness!
|
|
|
|
|
|
Tack för free, du droppar alltid tighta grejer!
Hej
|
|
|
By the way, på beat nummer ett (med det bästa tempot!) får jag lite "Looptroop Rockers feat. Timbuktu - Naive (Leontin remix)"-vibbar av.. Får rysningar, äckligt tight!
Hej
|
|
|
sick shit! har du lust att prodda åt mig i framtiden så hör av dig.... www.thisisomega.com !
WWW.THISISOMEGA.COM WWW.THISISOMEGA.COM
|
|
|
|
|
|
måste ge dig credd för detta big up!
|
|
|
|