Donk1n - Find the feeling (Freebeat)
Tjue, va nu ett tag sen jag droppade någonting. Men nu vare dags igen. Ett ganska segt beat med en skön love/sorg känsla och en lite smått pitchad chorus. Gillar personligen detta beat rätt mycket. Länk till http://www.speedyshare.com/733133398.html Hoppas det smakar och glöm inte att lämna en kommentar =) lite tråkigt när man droppar fritt & får så lite respons vilket gör att man ledsnar ganska fort på å droppa här =/Kom igen nu people, säg vad ni tycker ! =) Peace // Micke
Låter soft soft main ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du droppar jämt lika tunga beats!! schysst att du droppar även om du tycker att det känns mennings löst.. detta beat ägde faktist keep it up!
Varje dag är framtidens historia.
fett nice beat du är fett tyng på att göra beat
adda mej på MSN om du vill kicka eller skoj battla min Messenger står på min profil
daaaaamn boy! glad att du skrev i min gb ang detta! de va överfet! ska lätt skrivas på! och kicka!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tack så mycket grabbar, riktigt kul att ni gillar =) Skönt med lite respons =) Fler nu ? Kom igen Whoa, tycker inte ni ska sova på denna.
kommer upp nån jävla tid skit :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
redan en vers klar mayn ;) haha de sjuka va att ja hade inte ens hört att där redan va reff! :O sen så blev ja ännu mer chockad över hur bra versen passa med reffen!! :D ne denna komma bli fet tror ja! :)versen om du vill läsa? ; there's no one like me no one have been thru what i've been thru no one knows how I feel somedays no one knows what I can do no one can say, that they really understand how could someone know exactly what happend back in those days I mean, when I still lived at home, and not on my own yeah, now I live on my own, look how much I've grown I take care of myself, no matter the situations life is messin' with me somedays, but I keep it under maintenance my time on this road of mine, has been for quite a while I've picked up so much on the way, since I was just a child running the streets, making hell wherever I went loved just being a kid, ignoring everything I felt cared about nothing else, other then just to live my life nower days my head is filled with shit I get out on the mic from being a nobody, that no one knew who he was to being an artist of music, that people look up too
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Låter najs, är det samplat?
norrland
Dizzy89 = Haha, najs text mannen ;) Lycka till med låten. Länka i denna tråd sen =) Natten = Yes det är samplat, samplar inte ofta men fastnade för slingan så drog ihop detta :) Fler ? =)
Fy fan vad synd att det inte var "egen reff" med på detta med trummor :( Detta var precis beatet jag har velat ha under denna vecka. As fett mannen, synd bara det med reffen! Jag skulle kunna få till asfet refräng tror jag :D
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
fy fan vad fett beats du sa väll för ett tag sen att du inte skulle köra beats på seriöst gör det ffs du kan bli riktigt grym !
ööver skönt, men inte refrängen den tyckte jag bara va jobbig
Riktigt nice beat. får se om jag skriver nått till det (:
*ERROR*
så överfett beat alltså, blir lätt att skriva & kicka på det här, du droppar alltid jämt så sköna beats mannen peace
Du gör sjukt sköna beats alltså....
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Lovade att kommentera beatet idag. Inte riktigt min typ av stil men välproducerat. Det enda jag kan klaga på är då det går från versen till reffen, att det blir helt tyst under cymbalen i typ 1 sek eller så. Know what i'm saying? Annars bra gjort. Fortsätt producera!
det var ett mysigt beat. hoppas att någonspottar nått djupt på det å visar upp här! //Yde - najswörk mayn!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Riktigt, riktigt fett, ska hooka up med bror min och droppa något så fort vädret blir lite sämre, är ju inte så sugen på att vara inne i studion nu x) Men riktigt bra beat, keep it up!
Tack så mkt people :) Coolingen3 P22 = Tack man =) aa vet, det blev lite knas där med övergång från vers till reff. Fler ? :)
fett tungt! skriver något så fort jag har tid! keep it up mayn, alltid sjukt feta beats, pz
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Som amatörlyssnare kan jag väl säga att jag tycker att det låter bra och jag gillar ljuden (pianot, basen) som använts. Fascineras lite av att jag sitter och lyssnar på ett beat i mitt vardagsrum som nån jeppe (donk1n i detta fall) suttit och pillat ihop hemma hos sig.
Tack, hehe ok ^^ Fler ? =)
Tack man :) Låt inte denna dö ut.....
Producent
2009-07-05 21:07
Dope beat mannen. Väl-producerad. Nice sound. Big up Donk1n!
Fett najs & höra det från dig =D Tack mannen ! Fler nu ? :)
Kom igen nu ffs upp för denna whoa detta är kvalite!:D
Kul att du kicka :) Fl3r ?
300+ Ned laddningar och 27 kommentarer. Bättre kan ni. Lite kul, mitt första beat fick 65 st kommentarer & det sög stenhård men detta beat förtjänar verkligen fler än vad den fått tycker jag. Låt inte denna dö ut nu :(
som jag sa på msn redan innan detta var klart, så är de megafett! mejbi bejbi att de blir kick ;) Bra jobbat i vilket fall! <33<3333
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
haha tack main =D Fler ? :)
Du gör de igen , du levererar bra beats keep going to the top ! peace
mitt shiit på beatet. blev en kort slinga. Ladda ner/lyssna asså dude, detta låter inget vidare. flowet passar inte riktigt beatet. och sen rimmar du faktiskt riktigt illa.
aja, keep it up.
Sjuck bra beat man! Tror att jag kan använda den till framtidens låt! lol
Tack grappar kul å höra =) Fler ? ;)
Några Fler kommentarer nu :)
lillp faggot beatet madness
richyrich bitch !
Hur går det med min version av detta beatet undrar jag? ;)
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
det var fett som fan, men som sagt, tråkigt med samplad refräng..
typ, eller?
Tack, reffen är vers samplingen med några stråkar över som jag lagt dit. Vad menar du med tråkigt med samplad refräng ? :S Vad är tråkigt med det ?
Fyfan vilket bra beat älskare...Lätt kick påre..tycker du blir bättre o bättre hela tiden
har inte jag kommenterat ? fy skäms på mig! :S det är öveeer feeeeeeeeet ska skriva ihop något till det snart :)
Nimerez Ny låt snart ; knas och bekymmer www.myspace.com/nimerezmusic
Har lyssnat på det här sjukt många gånger i min mp3, shit, jag rappar inte ens men jag vill kicka på det. Det säger inte lite. Ett av de bästa beatsen som droppats på whoa, nuff said.
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
Tack, Oj fan va kul och höra =)
det jag menar med att det var tråkigt med samplad refräng är väl för att jag tycker om att göra refrängen själv, men det är väl individuellt :) Big up iallafall!
typ, eller?