Atlantics - You Were My Everything (Instrumental)
Hej jag ser i några trådar att många söker detta gammla underbara beat nu är det så att jag är så snäll och har det på min dator hoppas denna version duger för jag ser att många här inne inte gillar dom andra trådarna men detta beat är inte lika dom detta är originalet ( utan accapellan ) instrumental helt enkelt Njut och droppa något fint på det ( säg till när ni har gjort en låt på det ) för jag längtar efter att få höra den gillar beatet och man kan fan inte misslyckas när man lägger en text men nog tjatat här är beatet --> You Were My Everything (Instrumental) (Rubriken ändrad av 370HSSV 2009-07-20 21:30:42)
Atlantics Staden Har Återuppstått
ingen som har något att säga ??
För jävla skönt man, så fort polarens studio är meckad blire kick :D Keep it up
MoollE - Mer än Bara 6 bokstäver ^^)
Låter som skiten är tankad från youtube.. Kvalitèn är inte bra..
diggar detta skarpt :D
Varje dag är framtidens historia.
den var bra men varför finns det så mycket emo beats i whoa????
Mc's are crawling out, eavery hole in the slums, You Be allright like blood money in a pimps cum, -Nas
Skönt beat som vanligt:P
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
..emo beats i whoa???? 1. Det heter "På whoa", inte "i"..
2. För att de flesta som söker beats här söker efter deppbeats och liknande, vill man kunna sälja sina beats eller få folk att kicka på det gäller det att beatet är ett stenhårt dissbeat, råsvängigt partybeat eller ett deppbeat...
Och nej, jag är inte sån, jag kickar på det jag tkr låter bra.. Däremot så är majoriteten av dem på whoa sådana som jag förklarade här uppe..
Över till beatet:
Har det redan på min dator!
Har skrivit många texter till det, dock så har jag aldrig ansett att nån av texterna varit bra nog ;p Men det kommer :)
Annars så är det överfett! Lite tråkigt med kvallan (på nåt konstigt vänster äre bättre kvalla på det jag har på datorn?)
Bless!
/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag måste säga detta igen jag har inte gjort beatet alltså det viste ni redan men jag har inte samplat ihop det heller jag hitta det på min dator och tänkte vara shyst att ladda upp det till er eftersom många vill ha det det ända jag gjort jag la bara in trummorna på rätt ställe för dom var i otakt men annars vill jag inte ha NÅGON ÄRA för beatet säg bara till om ni kickar på det ge mig ingen kredd för detta beat tack för mig ^^
Riktigt najs ;) Har letat och letat och helt plötsligt råkar jag random klicka på denna tråden :) Så nu har jag hittat det jag vill ha :) Tack !
Min signatur är inte så viktig..
Jag har letat som en hund efter detta beatet mayn :D Blir helt galen xD Tusen tack för att du langar up det :D Blir kick när jag fixat studio, skriver dirr isf :D Big up! // L.t.t.L
Droppar fett tungt, som en brinnande komet // Lägger det flummigt som en stenhög poet //
SHIIIIT MAN! det här var grymmt som alla andra beats du har gjort. peace!
har problem med länken kan nån snälla lägga upp en till?:)
Speedyshare har varit nere över en timma, testa senare.
okej tack för informationen:)
fett fett, diggar slingan slänger säkert nånting på detta, länkar isf :)
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
kan nån lägga upp beatet med bättre kvalitet?
samplingen e ok! trummerna är väldigt dåliga,dom låter plastiga som fan,du får träna på trummer
J-nine som jag sa förut är det inte jag som gjort beatet läs vad som skrivs innan du säger något så dumt som du gjorde För jag gör bättre beat en det här men detta beat är det ej jag gjort jag har inte samplat eller nått beatet finns redan och jag la bara upp det förstår du nu???
manen, först av allt så sa ja inget dumt, för det andra så tycker du att beatet e bra själv! hur kan du då göra bättre beats ifall beatet e fel fri enligt dig???? peace out
jag tycker beatet är bra tack vare att själva oande slingan har en sånn känsla så man blir berörd beatet suger för övrigt men just slingan går inte att förklara
Moderator
2009-08-05 15:53
Haha nej, la inte hon gamla tjejen lil liza nått på detta, faen vad jag hatar den instrumentalen efter detta. Haha,
time isn't wasted when you're getting wasted .
Kan inte någon slänga upp en ny länk? haha.
asså så jävla risigt whoa är, tycker folk det är så förbannat jobbigt att langa en speedyshare när folk ber om låten? pinsamt
Producent
2009-12-11 00:37
det är emot regler att kasta upp instrumentaler då det inte är deras produktion...
LÄNK !
My doctor think my eyes are bleeding
LÄNK
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
Droppar fett tungt, som en brinnande komet // Lägger det flummigt som en stenhög poet //
TUNGT som vanligt! Har tankat många av dina beats, men har inte börjat spela in än, addar dig här så skickar jag över länkar till dig sen när jag väl kommit igång!! =) Keep up tha good work man!
påminner alla om att JAG har inte gjort beatet jag hade det bara på datan det ända jag gjort är att ändra trummorna så dom hamna i takt så jag vill fortfarande inte ha någon ära för beatet