Glace pumpas just nu ur mina högtalare. Trummorna kan plockas fram lite mer, antingen ge dem ett aningen skarpare sound eller höja dem jämtemot melodierna. efter ca 1,30 så börjar en ljus slinga, den kunde nog vart ännu ljusare eller höjts. Ljuden i låten är antingen öåga i skalan eller i mitten och jag saknar lite ljusa toner, det vore även grymt coolt om partiet i slutet skulle ha varit som brejk i mitten innan kresendot på slutet, det hade varit grymt effektfullt. Låten är ju även uppbyggt på en "löpande slinga" vilket jag gillar, dock kunde jag önskat några toner som markerade varje takt för att ge den lite mer struktur. men jag gillade båda dina låtar, jag gillar ditt sound och den typ av hip hop du har nishat dig emot. de stora minuset, speciellt i andra låten är att alla tonerna ligger på samma nivå så att dem flyter ihop och att det inte är en tillräckligt tydlig bastrumma, enligt mig då. men det var grymt jobbat jag gillade båda två... //Rasmus
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...