Donk1n - När man va barn (Freebeat)

Vår Hiphop - Beats

Donk1n - När man va barn (Freebeat)

Shu, suttit ett litet tag å tråkade framför fl och fick ihop en barnslig lugn och skön melodi.
Inget jag tror folk vill kicka på men men do it if u want to.

Droppar den här annars hade jag slängt skiten.

Länk

Knappt mixat..
Och el guitarren är lite väl hög men men..

Peace / M

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Detta diggas brush riktigt skönt =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du ska inte ge ut detta gratis mannen
Hahah, jag hade fan tänkt å slänga skiten, droppar det hellre än att det ligger å samlar damm lr slängs..

detta va överfet fan! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
big up!
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
Rappare

2009-09-03 22:27
Grymt, skön feeeling :D Peace!
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Ajt, tack pepz !
att denna gick hem med råge, det trodde jag inte den skulle göra ^^

fett tungt bruuushan, som jag sagt innan. Du har potential till att bli något, kanske blir kick. Hare fett mannen

Tack, Nice att folk gillar. Sj blir jag fan tokig av att guitarren är så enformigt (;

Skönt beat!! Du har droppat riktigt mycket feta saker på senaste tiden.

Keep It Up!!

Peace.
vafan, hur kommer det sig att jag inte kan komma in på sidan och lyssna på beatet??
Tisdag, 13:e November 2068
tycker melodin var shoft i övrigt men vi var iaf två som fick damp på gitarren- shoft men jag skulle inte orka kicka på't pga. gitarren ):
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du
min farsa gillade den oxå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thanx.

N_Jack - Håller med dig.

oveyoman = Hahah, ait ^^

Rappare

2009-09-04 19:38
jävligt soft beat , kanske blir nån kick på det^^ ;)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
du skulle sänkt gittaren:(

Gitarren stör jag mig på, både för att den är enformig och för hög. Är ju dock ett freebeat så man ska inte klaga, och förövrigt är det skit fett :)
Ait. tack, brukar inte droppa grejer som e så pass ogenomarbetat som denna now days.
Droppade det ist för att slänga så, yeah, ok för å va friii (:

du är en av mina favoriter när det gäller beats här på whoa. Du proddar alltid skönt mannen, och inget jag hört av dig är under 4/5. Riktigt bra! keep it up!

Pz
Moderator

2009-09-06 20:08
Asså den slingan du har på verserna med den vanliga gittaren är ju skön, men blir väldigt enformig. Kommer dock igång väldigt bra senare. Elgitarren skar lite i öronen, men pianot var helt super måste jag säga, det jag diggade mest av allting.

Det var en sånn där första-gången-jag-lyssnar-kommentar , tycker säkert nånting annan om ett par lyssningar. Men fortsätt, du är väl en av dom bästa som droppar free här på whoa för tillfället :) kör hårt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Ait. Enda jag själv diggar med denna e pianot..

Fattar inte varför denna går hem så pass bra :S

du är väl en av dom bästa som droppar free här på whoa för tillfället :) kör hårt.

Ty.

Älskar beatet! Har börjat skriva nu länkar låt hit sen :)
Du tittar i mina ögon sen så vänder du dig om//
Du får en flykick i nacken och blir omgjord till en pingisboll//
jävlar i havet big up !

Moderator

2009-09-07 11:41
donk1n
Haha håller väl med dig som du ser, pianot lyckades du riktigt bra med. Men sen vet man ju aldrig vad whoa uppskattar, när du minst anar det kommer hiten liksom :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Ait. Grejen e att jag drog ihop detta på 20 mins och är enligt mig inte bra alls förutom det jag nämnde innan med pianot..

Bara grejen av att den får mer hype än andra freebeats är sjukt, visst jag är glad över att folk är aktiva i mina trådar men bara grejen, folk gillar denna, wtf ? det visar lite hur det ligger till så att säga. Säger inget så har jag inget sagt..

najjs :P

Pianot gillar verkligen, så det behövs ju inte nämnas så mycket.

Eniformigheten i girarren är ett faktum när man hör låten såhär men med acapella så kan den säkert kännas helt annorlunda, jag vet att man sällan känner för att återvända till ett gammalt projekt men du borde alla fall lägga in ett riff på gitarren innan ref kommer, jag kände att jag skulle vilja haft något där precis innan ref, plöttsligt blir gitarren tyst och elgittaren dras på och skär lite i öronen, jag gillade inte den övergången.

beatet är en så grymt brea grund, genialiteten ligger i att du verkligen lyckats fånge en kännsla i hela låten, man älskar ljuden och hur de aggerar tillsammans. Sen så tycker jag att bara en sån sak som att det är "knäpp" istället för snare gör en rätt stor sak, man kanske inte tänker på hur mycket det gör men jag tror att det hade varit stor skillnad med en snare (förutom att du har en väldigt låg snare vartannan gång) och inte på ett bra sätt, helt rätt med "knäpp".

Som sagt, beatet är en grym grund men det känns som att du kanske borde ta i allafall 20 min till och läga till saker som lyfter låten ännu mer, typ bara "mysiga" ljud som gör att låten får variation...

Men det är grymt gjort. Elgitarren i refen kanske sticker lite i öronen när man hörde den första gången, men med acapella så gör det bara att melodin och acapellan verkligen separeras i refrengen vilken bara blir jävligt coolt...

//Rasmus
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...
Producent

2009-09-14 19:37
soft som fan, men jag får hjärnkramp av gittaren :P
I dont have to die, to go to heaven.
skönt beat faktiskt. :)
Jag har tryckt din flickvän som aftonbladet.
Tack pepz.

soft som fan, men jag får hjärnkramp av gittaren :P

Hahah det e du inte ensam om.