I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

G-Run Shy Man - In My Face (freebeat)

Vår Hiphop - Beats

2009-09-13 17:54

G-Run Shy Man - In My Face (freebeat)

Har gjort ett nytt beat... Innehåller samplingar av lite allt möjligt typ Jungle Brothers, ravegruppen 808 State och lite annat... Skulle va sjukt nice om ni kunde lämna en comment....

Länk till http://www.speedyshare.com/137578147.html

Hare nice!

I got a letter from the government the other day

2009-09-13 18:35
Hmmm, det stora felet tycker jag är att vissa saker inte riktigt känns rätt i tackten, det låter.... oj, nu kom jag till 1 min 30 sek och plöttsligt hände något, det blev en rätt fet låt, jag fattar inte riktigt varför du väntar med att ta fram det soundet tills man redan har tröttnat på att lyssna???

Om jag tänker att sista hälften var hela låten så finns det bara en sak, höj trummorna, eller ssnarare lägg på bas-trummljud frö jag gillar att det går ett nedtonat trummkomp i bakgrunden... Då skule det bli riktigt skitsnyggt... och ta bort introt som var över tråkigt...

//Rasmus
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...

2009-09-13 19:01
Tack för feedbacken! Att vissa saker inte går i takt beror på att det här typ var den första samplingsbaserade låt jag gjort, så har inte fått kläm på det riktigt än.... Att introt var tråkigt har du nog oxå ganska rätt i, kanske går in och ändrar lite sen.

Hare nice!

2009-09-13 19:24
Kom igen, mer comments!