I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Donk1n - Autotune (4 sale)

Vår Hiphop - Beats

2009-10-29 15:11

Donk1n - Autotune (4 sale)

Shu, vet att ni här på whoa är snåla freebeats leechers och inte lägger en krona på beats men tänkte lägga upp iaf så ni får höra lite nytt från mig. Och till er som tror att jag bara kan göra sad beats bör lyssna på detta.

OM någon nu blir sugen på detta så ligger priset på 1000:-
Och snälla kom inte å tjata om att det är dyrt.

Beatet är osamplat, alltså allt spelat för hand.

MB Beats - Autotune

42kb/s kvalitè för ingen ska kunna kicka.

Pz / M

2009-10-29 16:46
Va tråkiga folk är, hade detta varit fritt hade det redan varit 5 kommentarer inrullade, kan sätta min påse på det.

Tråkmånsar )`=

Sluta va så självisk för en gångs skull.

2009-10-29 17:19
Snyggt, som fan, det känns mellankoliskt, men grymt snyggt. det enda är att hela ljudbilden känns dämpad vilket jag inte är särskiljt förtjust i, ljudin blir grötiga och går ihop i varandra och de ljusa tonerna hålls tillbaka istället för att soundet får "space", nästan som att det vara renderat i mono... Men jag gillar dina melodier, de utvecklas perfekt och lyfter fram varandra, snyggt som fan...

//rasmus

Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...

2009-10-29 17:22
låter soft, men 1000 kr altså.. de får du fetare beats för, testa 400 får du nog de sålt

2009-10-29 17:43
Tack Raolew, det du menar med dämpad/grötig så antar jag att det är pga det dåliga formatet (42kb/s) som stoppar ljudets rörlighet och känslan / Trycket bryts ned, eller vad menar du ?

peramaki P18 = Ok, smaken är som baken. För Whoa rappare som bor hemma hos mamsen så är detta svindyrt och skulle aldrig någonsin falla in han/hon att köpa ett beat för över 300-500 kronor om ens betala någonting alls, hey varför betala när man kan få allt fritt på ett silverfat. Hur som helst så anser jag att detta beat har stor potential till att bli något riktigt bra med rätt artist på det.

2009-10-29 18:49
Riktigt nice beat!
Som du sa, med rätt artist kommer det att bli en hit!

Köp och stödj!

"Nu får han inge mat på en vecka" *visslar*
;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2009-10-29 20:12
de var absolute inte dyrt, tycker du borde dra runt lite på myspace och checka på BRA amerikanska rnb sångare för detta var svensoft peace !

2009-10-30 03:31
Coolingen3 P22 = Tack!.. Haha puss på dig med! ;)

Icetail = Tackar och bockar, kul att höra det från dig! =)
Ska nog ta och göra det, tack för tipset (:

2009-10-30 10:21
haha, ja det är nog det jag syftar på... varför lägger du upp det i 42kb/s???
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...

2009-10-30 10:40
Ok, för att folk inte ska kunna kicka :P
Pallade inte droppa namn stämplar denna gång så drog ihop det i dålig kvalitè.

2009-10-30 15:30
Bump.

2009-10-31 23:15
Last bump.

2009-11-01 00:52
Yup det här va ett riktigt money beat. Som sagt med rätt artist är det typ en hit singel...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2009-11-01 00:54
Skulle vilja höra detta i bra kvalite, kan du inte lägga upp den med namn stämplar istället?
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2009-11-01 03:30
Ajt, najs :)
Lägger upp ett snippet med bättre Kvalité lite senare så får du/ni höra..

2009-11-01 03:50
Börjar med reff för den som undrar...
Sen när jag öppnade arbetsfilen så va original kickarna borta så la till några tillfälliga..
Ska mixa klart det när BFD lurarna kommer.. 70% mixat nu..

Bättre kvalitè

2009-11-01 20:08
nice nice...kan tänka mig fabolous eller weezy eller någon liknande komersiell artist på detta...

Spöket i Scary Movie
Rappare

2009-11-01 22:08
det va jävligt bra !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Producent

2009-11-02 05:43
Nytt acc plus nytt producentnamn // "Donk1n"
One Day.

2009-11-02 23:28
Helt sinnessjukt bra beat!