Atlantics - Ny Tid ( freebeat )
Hejsan mina vänner.. jag satt och lekte igår va absolut inte seriös när jag gjorde detta.. men så tänkte jag varför kasta beatet när det kanske finns någon som kan tycka om det så här mina vänner här kommer nog ett av mina sjukaste beat ^^ Beatet --> Länk till Atlantics - Ny Tid ( freebeat )
Atlantics Staden Har Återuppstått
Okey!! samma sak här 5 nerladdningar, inga kommentarer ^^
Killen förtjänar fan kommentarer, varför håller hela whoa käften för? TANKA OCH ÄLSKA! Det gjorde jag! tack!
Jag tackar för din kommentar. Eftersom du är den första som kommenterar så har jag en överaskning åt dig snart^^ Vi hörs på PM när den är klar ^^
yes! fler beats av Atlantics... älskar det^^
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Okej atlantics :) Bara att överaska mig :D I love suprises! ;)
älskar dina beats.. fett mysigt, inget jag kommer kicka på men störtmysigt
Music makes me feel...
är det du som gjort det ? jag har haft det rätt många månader :P
Robinholta af Pankbanken!!
gillade inte instrumenten så mkt ...
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
helvetet, fyfan vad fint beat gilla allt! Förfan, kommentera nu whoa han förtjänar de!
skönt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skit bra beat! även för mig som sjunger :) keep it up!
Punkt26
Moderator
2009-11-22 18:05
Ja diggar melodin som fan speciellt va ska man kalla de :D delfinljudet kör vi på som plingar i mitten av varje bar, synd att vissa av ljudet låter en aning midi bara annars skitbra freebeats och ja kan ju bara säga keep em comin peace
sjukt bra beat, tycker då jag som sjunger :) passar mig perfekt, få se om jag orkar göra nått på det :)
...Don`t hate me if you don`t know me...<br> >Peace<
Fett nice beat, inte för jag vet om det blir något kick, är inte så värst bra men om jag gör något skickar jag :) men fett bra mannen.
galet beat kanske blir kick i framtiden när jag dammat av micken
Det här beatet e så jävla skönt, fårtsätt, älskar det mästa du droppar :)
Dahl, bah gör mitt bästa.
as bra beat, det har du gjort bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt beat fett, alla dina nya beats är feta. Keeeep it upp atlantics !
My doctor think my eyes are bleeding
aiit den var soft som fan mannen T , Perhaps blir det något skriv på detta! :)
sweet beat mayn! diggas big up!
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
bra beat
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
låter riktigt sköönt nice mannen. blir nog ingen kick iaf bless
fett nice mannen kommer nog kicka på det
UPP ..........
låter soft, men som någon påpekade är "delfin-ljuden" lite plastiga.. men i övrigt riktigt tungt.. not my style of beats men annars hade de blitt kick!
Diggade inte beatet alls faktist. Det hackande ljudet fick mig bara irriterad! Haha.. Har hört bättre med dig! Keep it real!
Droppar fett tungt, som en brinnande komet // Lägger det flummigt som en stenhög poet //
tja hann inte kommentera då jag var tvungen att springa ivär =P men beatet är grymt =) fortsätt så =)
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Riktigt sweet beat. Hade inte varit helt fel att kicka något ihop. Slänger iväg ett pm till dig. Love & Bless Louie B
Louie Berg ger sitt bidrag till mångkulturen https://soundcloud.com/louie-berg
Graffare
2009-12-05 22:05
mannen du är fan grym !
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
Sjukt bra.. tack som f#n :D
Fett :)
Nimerez Ny låt snart ; knas och bekymmer www.myspace.com/nimerezmusic
sjuukt fet , upp upp upp upp !!! :)
Riktigt soft faktiskt! (Y)
I was livin' in the darkness when I saw a light..