1. Att mesbeatet låter som pop, är ingen konstighet i sammanhanget. Jag menar... 90% av det som produceras häromkring numera är enligt min definition - pop. 2. ... Jag vet inte vad jag ska säga... Alltså.. .. Grejen med mig och Isaac Hayes är ju att jag beundrar honom något otroligt mycket, han hänger på min vägg tillsammans med andra storheter inom soul.musiken som lämnat denna jord alldeles för tidigt, och när.. när jag hör ett beat vars mainsample är en loop av ett av hans största verks intron, så kan jag egentligen bara hoppas att du lyssnar och njuter av originalet så mycket som miljoner andra har gjort. Jag kan helt enkelt inte släppa oron över att du hittade en sampling och klippte ut den och tyckte att det var klart där. Beatet i sig... nja, jag kan inte uppskatta det. Det är för mycket Isaac Hayes, för lite chop-chop-hip-hop liksom. 4. Du fick mig nästan att ramla av stolen av chock när jag hörde hur du behandlade den andra samplingen, se det som dagens bravur. Beatsen var dock inget som föll mig i smaken. one
Catapults Ent.