|
|
|
Producent
2010-05-08 13:35
|
I dont have to die, to go to heaven.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Detta var tungt, Men gillar inte soundet på drumsen, Asså de låter plastigt.. Men annars så satt de fint.. Stringsen, njaaa, Sådär vare med dom också fast de fick hela beatet att höja upp sig ett snäpp iaf! Peace.
|
Producent
2010-05-08 18:41
|
Jag kan hålla med om att drumsen kan låta lite plastiga, och stringsen är lite simpla och tråkiga, även basen. Men tog mig bara 1 timme så det blir inte mycket bättre hehe =P
|
|
|
lät lovande i början men sen tyckte ha de vart tråkigt ;/ men keep it up
Music makes me feel...
|
|
|
|
Producent
2010-05-09 19:00
|
Seriöst whoa suger, 74 downloads, 3 komments, orka lägga upp här mer.
|
|
|
tyvärr ere ju så här... folk e som gamar.. seriöst hur lång tid tare att skriva ett litet utlåtande... anting ska man "va nån" eller så ska man va så dålig att man får komentarer bara därför... duktiga proddare/rappare som inte gjort sig ett namn kommer i skym undan tyvär för alla p15 :(
Music makes me feel...
|
Producent
2010-05-09 21:11
|
Sant
|
|
|
jag gillade detta beat... fastnade som fan redan i början^^
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
|
|
|
Ett bra beat! Vadå trummorna lät plastiga dom lät förfan som vanliga trummor!!!
|
|
|
fett som vanligt!!!
Kitty maskrosbarn -* följ dina drömmar, det är ditt liv.
|
|
|
Något var trummorna du kanske skulle ha bytt ut men själva trum slagen och allt var svinigt sköna !:) Grymt jobbat annars.
Jag har tryckt din flickvän som aftonbladet.
|
Producent
2010-05-10 07:10
|
Tack, kul att det regna lite kommentarer, tack till alla! =)
|
|
|
Låter bra bror, kanske kickar på detta !
Keep it up // OscarZ
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sådana här beat är värda att få kommentarer. Älskar pianot, det bästa jag vet med pianoslingor är när de låter såhär. Öronorgasm på pianoslingorna. Jag tycker inte det är något fel på trummorna, snaren låter skön. Möjligtvis hihaten. Själva trumslagen sitter där dom ska.
Det här var grymt för att vara ett freebeat, big up!
norrland
|
Producent
2010-05-11 06:57
|
Natten, uppskattas!
Tack alla! =)
|
|
|
hahahhaa natten, varför är bara detta beat värt o få kommentar? Är alla beats inte lika mycke värda att kommentera? bara för de är bra så ska man kommentera eller vad menaru? Om det är dåligt ska man ju också kommentera och seja vad man kan göra bättre? ALLA BEATS, Ska man kommentera efter att ha laddat ner, spelar ingen roll om de är bra eller dåligt utan de ska komma en kommentar efter man laddat ner. peace.
|
Producent
2010-05-11 18:12
|
Dock har kricke en poäng, men hör man nått man gillar blir man ju mer aktiv och skriver en kommentar, och hör man något man inte gillar, brukar ju de flesta skita it!
|
|
|
Tja mannen undrar om ja kunde ha detta beat för min opening i mitt mixtape efter som det har en intro och en outro ?? ja kan skicka mixtapen när den e klar :)?
|
|
|
åhhhh, awesome beat! äntligen något som är överfett. det här föll mig verkligen i smaken, good work piero! :)
|
Producent
2010-05-14 20:03
|
Racato, thankz man!
Miko, självklart, it's free =)
|
Producent
2010-05-15 21:52
|
bump, hehe