Producent
2010-06-25 14:37
I dont have to die, to go to heaven.
Producent
2010-06-26 13:00
Trött på otacksamma jävlar här på whoa. Bara tar för sitt eget, äckligt asså.
Det låter helt okej, dock inte min smak :P
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
ska bara installera ljudet först man :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-06-26 15:40
Slacker, tack! Ekman, görså! =)
låter bra detta, gillar pianot mycket :) men stråkarna tycker jag är lite höga eller låter lite fel där faktiskt.. detta skulle någon kunna kicka det nice på annars :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo men det låter bra, var lite skeptisk i början av låten med pianot. håller med ekman att stråkarna låter lite knas, om du vill ha skönare stråkar pma mig så kan jag tipsa ;) hoppas ingen gör någon toffel låt på denna som är typical svensk hiphop :D peace!
Producent
2010-06-26 19:33
Hehe okej, tack! =)
Moderator
2010-06-27 21:23
Rätt skönt detta beat fan =) Som nån sa innan så va jag skeptisk i början av introt men du la in ett par sköna trummor som gjorde att det blev grymt. Kanske liiite för långsamt för min smak. Men nice work!
//TW
Producent
2010-06-27 23:47
Poesi, tack! Shitmannen, tack som fan, kul med lite konstruktiv kritik =)
Skönt att nån äntligen kan leverera beats man kan göra nått fett på! Det som låter lite konstigt är väl stråkarna.. Du hade kunnat göra det lita annorlunda men det va fett beat faktiskt. Kommer förmodligen att hitta på nått på det här beatet. Kastar in den till dig så du kan få höra. BLESS
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Graffare
2010-06-28 19:41
najs
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
Producent
2010-06-28 20:38
Nice filosof, kan kanske ändra lite på stråkarna om det önskas!
Ja du skulle kunna göra ett försök annars kör jag på det som det är har börjat gill adet mer ahha
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Producent
2010-07-01 14:19
okej, vore rätt schysst om du vill köra på det som är :P
dina beats är alltid såå jävla grymma!
Kitty maskrosbarn -* följ dina drömmar, det är ditt liv.
riktigt bra! gillade när trummorna kickade in
kartell martell programrebell
Producent
2010-07-04 22:10
Tack kitty, uppskattar det som fan =) <3 Boggarn, kul att du tyckte om dom :P
nice jobbat. har en skön känsla på beatet, lite för dystert för min smak =)
snuskigt bra beat Piero :) lyckas ännu en gång :D peace
Producent
2010-07-06 16:47
Danke schön!
Gillar det , kan tyvärr inte kicka på det.. Men keep it up för du gör tvärsköna beats! : )
Producent
2010-07-28 19:24
kenell, tack det värmer =)
Tycker det låter riktigt bra, som nämnts innan behöver stråkarna lite jobb. Jag tycker diskanten på stråkarna är för skarp plus att de ligger några dB för högt. Trummorna låter bra, pianomelodin är riktigt schysst. Det jag saknade i beatet dock är lite förrändringar, du har en breakdown precis innan reffen men jag tycker det behövs något i mitten av verserna, möjligen litet trum-fill eller liknande för att göra beatet intressant. Men i övrigt gillar jag det helskarpt
Riktigt bra gjort, ska nog skriva något till det här peace / Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
Grymt skönt beat!