[Audio] Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna [FERHAT REMIX]

Vår Hiphop - Beats

[Audio] Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna [FERHAT REMIX]

Hej hej på er.

Sitter här och är förkyld, igår va det samma men då gjorde jag den här iaf! :)

(Inlägget ändrat av ramuz 2010-09-01 00:49:36)

Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
You like?
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.
tyckte inte det va bra tyvärr.. lät väldigt konstigt
Åh nej, du måste ha kommit åt fel klipp! ;)
Eller inte, tack för ett ärligt svar iaf, hehe.
nej alltså vafan. hör du inte själv hur hemskt det låter? du totalt förstör en grym låt! :(
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Vad ska jag säga. Jag avskyr originalbeatet, så jag bytte ut ackorden. Originalet är alldeles för blödigt enligt mig. Är ute efter en annan feeling så att säga.
haha ja tror inte du hitta rätt feeling hursomhelst. du tyckte originalet va för blödigt, men detta får mina öron att faktiskt börja blöda lite :(
gör om gör rätt! :D
Det är rätt, fel för dig kanske. :)

Känner du inte dramatiken i Eminems andra vers? Underbart. Sicken kännsla.
Det är bra att jag kan beröma mig själv iaf.
känsla med ett n också.
Nah inget jag diggar tyvärr
Du förstör låten...
www.youtube.com/ajdiin91
Det är rätt, fel för dig kanske. :)

Känner du inte dramatiken i Eminems andra vers? Underbart. Sicken kännsla.
Det är bra att jag kan beröma mig själv iaf.

klart jag gör, men ditt beat framhäver inte det så grymt tyvärr. och sen har vet jag inte va du gjort med acapellan, för de låter helt instängt, som i en burk eller ngt? :P
Acapellan är en dålig mp3a från början, men tyvärr det enda jag kunde hitta.
Jag är fortfarande förkyld, så jag gjorde en remix till!
Men lägg ner, gör något som du kan istället. För detta lät för dåligt. tyvärr..
Graffare

2010-08-31 09:12
Hahahah vafan? SÄMST! Din första remix, det var en remix för mkt.

Sen kanske du har gjort den här låten för att få småtjejer, det har jag ju hört ska funka man har ju hört om han där fonkyfresh.. haha
Förkylningen är fortfarande kvar, passa er! Mycket möjligt att jag provocerar en tredje gång! :)
Då hoppas jag att Eminem skjuter dig efter 3 gången :)
www.youtube.com/ajdiin91
Darbuka: Va är ditt problem? Ingen gillar skiten, varför göra fler för? Låt skiten vara och prodda något freebeat eller något..
Din första remix, det var en remix för mkt.

haha, enough said!
MjR P20

Vad mitt problem är? Jag har inget problem. Vad spelar det för roll om jag gör fler och ingen gillar det? Lyssna inte mer då, bry dig inte och skit i mig.
Riktigt, riktigt dåliga remixes.
Sluta förstöra bra acapellor med dina keffa beats.
Musicians don't retire; they stop when there's no more music in them. - Louis Armstrong
MiboLineBeats
Jag kommer att fortsätta. Tack för konstruktiv kritik, not.
Producent

2010-09-02 10:38
HAAAHAHAHA, Darbuka så jävla skön HAHAHA
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
Darbuka: Du har rätt ska inte lyssna, men frågan är ju.. lägger du inte ut det här för att folk ska lyssna? Ibland undrar jag vad folk tänker med, men lär aldrig få den frågan besvarad.

Men okej, gör din skit och bry dig inte om att få skiten bättre, ibland kan man bara inte tåla sanningen. Tyvärr.
Inte alls bra... Lät riktigt kefft
The only time you feel alive is when you're dead
Producent

2010-09-02 19:12
GÖR MER HAHAHA
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
MjR P20

Jag lägger ut grejer för att folk ska lyssna. Ok, om folk inte gillar det och ger någon slags konstruktiv kritik, det tycker jag e cool. Men att skriva; "Men lägg ner, gör något som du kan istället. För detta lät för dåligt. tyvärr.." är ingen konstruktiv kritik. Det är verkligen inget som får mig att sluta att göra det jag gör. Jag fortsätter att göra det jag gör för att jag vet att det är bra. Som om jag skulle sluta bara för att du säger det.

Till största delen vill jag bara dela med mig av det jag gör, ska jag vara helt ärlig så bryr jag mig inte om kritiken. Jag tar dock inte illa vid konstruktiv kritik och tar till mig tips och liknande jag känner att jag har användning av.

Jag gjorde en remix, några snubbar på ett internetforum gillade den inte. Ok, jag gjorde en till. Ville du då att jag skulle föreställa mig alla negativa kommentarer jag skulle få om den remixen å skita i att göra den?

Jag är fan glad att jag postar saker väldigt sällan här på Whoa, annars hade jag inte utvecklats och varit den jag är idag.

Jag måste ju säga att jag blir taggad av era reaktioner. Att ni blir sura för att jag gör remixer ni inte gillar, det är ju helt sjukt. Vad är det att bli sur över? Säg att det är dåligt och klicka vidare till nästa ämne.

Jag kommer att fortsätta och efter att jag har fortsatt kommer jag att fortsätta lite till och det bästa är att ni fortsättar att lyssna, att skriva och att bli sura!

Om jag postar en tredje remix vill nu ju lyssna på den, det hade jag också velat.
Du har två val, att glömma mig eller att älska mig! :)

Piero61892
Jag är sjukt sugen :)
Hade vart fett å göra typ 100 stycken! Eller kanske 10 :)
Darbuka, släpp freebeats?
The only time you feel alive is when you're dead
saint08
Jag släpper inte direkt några freebeats här. Om jag gör det är det för att något blir över som ingen vill ha. Men oftast får man inte så mycket tillbaka om man gör nått här. Men ibland blir man sugen på å ge bort nått till internets. Kanske kommer nått :)
Tycker inte det lät för jävla dåligt, men orginalet är klart bättre.
Men Iställe för att skriva ex, skit kasst, så puffa han iställe.
 Fuckit.
är en känsla att den här tråden kommer aldrig att dö ut?
BLESS FOR HIPHOP
http://www.myspace.com/hampishfresh
stämplad som narkoman
Rappare

2010-09-05 01:49
Gillade inte den första, men den andra lät mycket bättre. Om du gör en tredje kanske den låter ändå bättre, haha. Fortsätt med din grej, peace!
Ifall du diggar detta så borde du inte syssla med så kallad " hiphop " beats. Sorry but thats the way it is
2 late 2 take it, 2 soon 2 leave it, 2 soon 2 love it and 2 soon 2 give it up
rollitup P25
Definiera "hiphop" beats.
hahah! lirare du är darbuka! :)

1a klippet låter lite hippi ! haha förlåt men de e min känsla iaf andra låter ok dock inte min smak =/ haha är rätt förtjust i orginalbeatet men bra jobbat iaf =P
Alltså, det är rätt bra grejer du gör. Dock så passar det tyvärr inte till låten, jag tror nog att det var det som folk störde sig på, den första lät bättre än den andra enligt mig. Fortsätt så blir det säkert bra, och dom som inte diggar kan ju bara skippa att lyssna eller något, för så dåligt är det inte att du ska lägga ner! :)
- J o n a s`'´
jag tycker fan det låter rätt bra jag :)
Maaaan vilka haters det finns här, jag tycker inte heller det låter särskillt bra men man kan ju ge lite kritik istället för att bara såga honom rakt av?

@Darbuka: Grejen är att de låter onaturligt, gunget passar inte särskillt bra, och ja ackorden är ju i samma skala, men de passar inte helt för sången, jag tycker definitivt du ska göra en till och visa att du kan göra det ordentligt, men tänk på att beatet inte kan vara så himla stelt, finns inget riktigt liv i dom hittills, du får gärna lägga till lite mer pump i trummorna också, dom är lite tråkiga!

One! / EB
http://www.soundcloud.com/ebtheproducer

EBTheProducerOfficial@gmail.com