[Säljes] Toy soldier remix - SonarBeats

Vår Hiphop - Beats

[Säljes] Toy soldier remix - SonarBeats

http://www.speedyshare.com/files/24073553/graveyard-toy-sonarbeats.mp3
Säljes till högstbjudande (beatet) kommentera gärna..

BLESS

// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Producent

2010-09-01 19:55
Låter rätt soft, men själv skulle jag inte köpa detta. Det är ju ganska lätt att bara slänga på trummor och bas. Sen äre ganska enformigt, men lycka till!
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
Ganska lätt, jo tack, lägga till synthar mixa, få det låta bra, klippa, om det var så enkelt, du får inte soundet igenom att bara lägga trummor och bas
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Håller med, det är inte lätt. Tycker beatet är skönt, får en skön underground-känsla. Men det är något som gör att jag inte gillar det, tro om det är snaren. Vet inte riktigt...
tack tack
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Gillar beatet som fan.
Riktigt jävla skönt.

Good job dude!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett, tack =)
Producent

2010-09-02 10:35
Nee men jag menade på ett ungefär, mena heller inget illa ^^
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
kk =)
Hur mkt hade du tänkt dig för det ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
100-200 nånting, kan fixa med valfritt upplägg, känns bättre att låta nån betala lite för det en att ge bort det, då vet jag att det kommer att användas iaf =)
reas ut 100kr!
Om du inte få sålt det, så kan du hojta så spottar jag över det :) Lovar fett resultat

checka
http://www.myspace.com/vondonsimon
nej fan, känns ovärt att ge bort det till en snål egenföretagare som tjänar massa pengar.
haha snål? Det är snarare så att jag tänker så här, "man blir aldrig rik på att slösa" jag investerar pengar i saker som kan expandera mitt pengaflyt och genom att kicka på ditt beat som faktiskt är en Remix, kommer aldrig hjälpa mig att expandera mitt pengaflyt :)
Musik är en ren hobby för mig :) Har inget med snål att göra, jag pröjsar för saker som jag tycker är värt att pröjsa.
Producent

2010-09-19 20:43
Oneunder P21
och producenter som sliter för att göra beats ska göra det gratis bara för rapparna inte vågar satsa och tjäna på det? det låter lite... ja vad ska vi kalla det? vad tycker du?
Men det är väl inte det vi pratar om? Den ända jag säger att jag är inte "snål", jag vill bara inte spendera pengar på en remix? Har inget med att göra hur mycket han sliter eller inte! Tror du inte jag sliter för att tjäna mina pengar genom mina företag? Samma sak, alla jobbar hårt för att tjäna sin bit av kakan.
Sen våga satsa? Jag tjänar mer nu än vad en musik karriär i Sverige kan betala. Så varför satsa på det? Fame locka inte mig
Producent

2010-09-20 01:12
Oneunder P21
dåså, han sliter för sin hustle, och du vill ha det gratis? hör du inte hur det låter.
Läs mitt första inlägg?

Om du inte få sålt det, så kan du hojta så spottar jag över det

Jag menar alltså om han ändå inte får sålt det och ska ha det liggande så kan jag kicka på det :) Om inte så fuck it inte svårare än så :)
fuck it ^^