|
|
|
Producent
2010-12-01 23:32
|
[Freebeat] www.MarcSwing.com [Ny hemsida + Ny Free Beat]
Ja det var ju något år sen man släppte ett free beat på det här forumet så låt oss fira min nya hemsida med ett ryckande färskt free beat! :)
www.MarcSwing.com
Beatet heter: Marc Swing - Dark Rose
Ett STORT tack till leontin och Adam för hemsidan!!!
Skriv gärna en rad eller två!
Enjoy!
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Tung beat ska inte behöva presentera dig wordrec marcswing samma lika samma grymma feta ton och feta beat grym sida gillar det fett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
god damn vilket blytungt beat, också är det freebeat? shiet! får se om de blir kick på detta, hojtar såfall!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
säger exakt som DIZZYYYy dunder !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
|
|
|
fan va tungt keep it up ;)
Tjäna tjabo
|
Producent
2010-12-02 19:42
|
Fan va kul att se folk som uppskattar och tar sig tid att skriva en rad! :)
TACK!
|
|
|
Ojävlar, detta var ju hårt som sten! Diggas verkligen, keep doin' your thing!
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
|
|
|
You swing high and hit hard man. Riktigt fett! Jag tog ner det och ska försöka kicka på det (ringrostig och tränar fortfarande lyrik), blir det något så kommer det upp här sen i allafall.
Everything is music.
|
Producent
2010-12-03 17:50
|
|
Producent
2010-12-03 19:00
|
Sjukt tungt beat. Helvete va bra du är!
One Day.
|
|
|
fy fan vad fett! för bra för free !
|
|
|
Riktigt nice marc!
Vilket program använder du?
har så svårt att hitta bra bas.
www.myspace.com/gh0stwrestlah
|
|
|
Marc is king! big up homie!!
aots gang
Pandilla AOTS www.soundcloud.com/akopalips www.sideeffectzmusic.com
|
|
|
Så jävla fett, börjar skriva direkt!
Tänkte bli gangster..
|
Producent
2010-12-06 16:03
|
Man tackar för dom underbara orden och för dom som tar sig tid att skriva en rad eller två!
Ghostwrestlah: Jag använder mig av en mpc 2500 + Cubase.
|
|
|
Tungt faan hur kan man sitta lägga tid på skit beat när det finns såna som marc swing upp upp
såg även han proddat G Karma mfl sjjukt feta spår in kika på spotify global grind shuuu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
säger precis som alla andra, riktigt skönt beat asså! börjar skriva direkt :)
http://www.youtube.com/user/rallfii
|
Moderator
2010-12-08 02:18
|
Måste säga att jag är riktigt förvånad över att få höra ett sånt här beat som freebeat på whoa, grymt jobb, du förtjänar verkligen all cred och lite till =)
//TW
|
Producent
2010-12-09 20:31
|
Man tackar och bockar! :)
Nån mer som diggar?
|
Producent
2010-12-10 01:11
|
Yeah. detta va tungt man. big up
|
Producent
2010-12-13 19:10
|
Thank u!
Posta gärna här i tråden om ni kickar på beatet så man får höra.
|
Producent
2010-12-15 21:45
|
|
|
|
Jag tyckte d här va hur fett som helst..har inte kollat beats på whoa på hur länge som helst men kollade nu och så kom d hära upp....sjukt..jah jah bless
|
|
|
akaGee: sluta skriv med fet stil!
Detta är min forumsignatur
|
|
|
|
|
|
|
Producent
2010-12-18 20:04
|
Tackar!
Underhållning:
Nice! kul att se att beatet kommer till användning!
|
Producent
2010-12-20 19:59
|
|
|
|
Ska kicka något dunderfett på den snart. Man måste ju kicka på lokalproducerat :)
:)
|
|
|
SHIT va tung kompis jag lägger nå rader direkt
|
Producent
2010-12-27 22:13
|
|
|
|
|
Producent
2011-01-02 15:15
|
|
|
|
tunga beats, kul att höra sånt på whoa.
|
|
|
riktigt tungt, brukar aldrig gilla beatsen av andra här men det här var något helt annat. Den spar jag och kommer antagligen köra på!
|
|
|
Kosovo je Srbija! / Reppar 054 Karlstad och Reprezents 014 Valjevo!
|
Producent
2011-01-06 17:06
|
Tackar! kul att se lite resultat :)
|
|
|
Åhh herrejävlar, är pianoslingan samplad? Hur eller hur så är den sjukt jävla äckligt snuskbra, flöjten sitter som en smäck och trummorna är tunga :D Men pianot är det som imponerar mest, tillsammans med instrumentens inbördes sammansättning.
|
Producent
2011-01-13 22:31
|
Bandarn:
Tackar! det ända som är "samplat" är piano slingan.
|
|
|
Kul att se de gick bra med hemsidan. Riktigt grymt!! Beatet överfeeet, sånt där ska säljas haha
Keep it up Marc
|
|
|
jävligt fett. kollade lite på din sida och reagerade på detta: Time passes, equipment is updated and beats are being conducted and polished with psychotic perfection. psykotisk perfektion!? kan verkligen tänka mig hur man sitter helt psykotisk och mixtrar en fet beat. hursomhelst du är tung diggar beaten på Phonetik - Show me the money som fan. lyssna gärna mitt beat jag gjorde idag till whoa lite snabbt :P http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/beats/707894/1.aspx pzz
|
Producent
2011-05-22 20:04
|
Haha ja lite psycho ska man va!
Kul att du diggar!
|
Konsertbesökare
2011-05-22 21:08
|
Riktigt nice. Tänkte bara vad som hänt om du hade klippt bort pianot (blev lite mycket) eftersom flöjtslingan var så tung och tryckt till en ordentlig baseline? Jag tror det skulle bli ännu tyngre. Men beatet var bra som det var.
|
|
|
Älskar det feta svänget på trummorna. Ruskigt fett. Keep it up. När lägger du upp beats for sale?
Peace
LADDA NER "UNSUNG HERO MIXTAPE" HTTP://WWW.MCCONFIDENT.COM
|
|
|
Riktigt tungt beat!!! Ska försöka få till nått på d:P
Jag bajsar inte där jag äter....
|
|
|
Är det fel att säga att Marc Swing är bästa beatmakaren här på Whoa?
|
Redaktionen
2011-05-24 21:51
|
|
Producent
2011-05-24 23:45
|
Återigen så tackar jag för alla fina ord och att ni tar er tid att lyssna och kommentera! TACK! :)
Confident:
Har just nu fullt upp med att prodda beats till min och Skoob nya skiva (Souljah Story Pt2) så det är därför jag inte har hunnit uppdatera hemsidan på senaste, men så fort semestern kommer och man börjar få lite tid över så kommer det nog upp lite beats till salu!
370HSSV:
Yeah! är du tillbaka i Sverige nu?
|
|
|
Äckligt skönt, vet inte om jag gillar flöjten så mycket.. men allt annat var kanon!
|
Redaktionen
2011-05-25 21:33
|
|
|
|
Detta beatet var helt sjukt bra!
What??? WHAT DID U CALL ME!?
|