I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Freebeat] ÖyenProd - The truth behind the lies

Vår Hiphop - Beats

2011-03-28 21:31

[Freebeat] ÖyenProd - The truth behind the lies

ÖyenProd - The truth behind the lies

Jag bryr mig verkligen inte.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-29 15:12
shiiiit vilka greyer !! skulle du kunna ta bort tjej rösten ? =)
My doctor think my eyes are bleeding

2011-03-29 17:21
Det var riktigt skönt, tyckte rösten i bakgrunden var lite störande. Om du tog bort den skulle det vara riktigt fett! :))

2011-03-31 01:18
Flippat beat, tycker du borde låta rösten vara på refräng bara. Blir lite för mycket över hela beatet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-31 12:30
Du gör d absolut bästa beatsen här i think, Big up!
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Rappare

2011-03-31 18:54
skitskönt bejjjt
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2011-03-31 23:04
oof sicket beat.. rösten ska vara där, den som gör hela beatet

2011-04-03 13:54
nee rösten över hela beatet blir för mkt, lägg den på reffen istället
My doctor think my eyes are bleeding

2011-04-03 19:48
Jag tycker precis som övriga att det blir för mycket med rösten över hela beatet, men jag tycker inte du ska ta bort det helt på verserna. Istället för att låta det gå genom hela, så tycker jag att det ska ligga på reffen och även dyka upp typ i mitten av versen lite snabbt.

Svårt att beskriva med text hur jag menar, men hoppas du förstår!

Annars är beatet sjukt tungt och om det fixas med rösten kommer jag inte vara sen på att kicka på det.

Bless!

2011-04-03 19:55
riktigt skön! ganska nyfiken över hur låten skulle vara utan den nunnande rösten! kanske bara ha den i reffen?

inget klagande, kritik. annars är den tvärfet!
"problem är för amatörer, SMN ta över!"

http://www.myspace.com/smekmittnamn08

2011-04-04 03:08
I see. Tänkte bara att jag har hört låtar med röst i bakgrunden på beatet så jag trodde inte det skulle vara några problem. Men men, just nu känner jag inte för att ändra något på det eftersom jag har nya beats på g till diverse rappers, så jag orkar inte ta upp gamla projekt riktigt.

2011-04-04 07:05
Nice beat hade gärna kört på men nu har väl redan en del tankat de :P
It's just some man to man shit on some man shit....