I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] hi-note - i gots, what i gots

Vår Hiphop - Beats

2011-05-20 16:29

[Säljes] hi-note - i gots, what i gots

Tja, nu har jag börjat om för femtioelfte gången, efter att jag kört ännu en dator i botten.
Detta är det första beatet på den sista chansen jag ger denna skiten.

Soundcloud

PS.
Ni som väntat på något beat kan sluta vänta, har inte kvar en enda projektfil från det gamla.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Konsertbesökare

2011-05-20 19:44
Börja köra Mac... lite mer driftsäkert, nice beat, härligt häng i trummorna, enformigt men är väl meningen
mvh

2011-05-21 20:48
Så fort min dotter slutar bajsa och äta, och så snart amorteringarna är färdigbetalda så ska jag köpa en mac, first thing.
Sen så är detta bara första 16; blås tilll hooken finns redo för modifiering och jag har äckligt många prospects för cuts. Sedan ikväll har jag t.o.m ett mellanspel som är jävligt snyggt, haha.

I övrigt så betyder inte att pengar ska vara inblandade, däremot vill jag ha någon kunnig rappare som kan ta det vidare med mig.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-22 13:16
I övrigt så betyder inte SÄLJES att pengar ska vara inblandade, däremot vill jag ha någon kunnig rappare som kan ta det vidare med mig.

2011-05-24 08:56
Taget, fuck you very much.

2011-05-26 16:21
Whoa sover alltid på kvalité..Jag gillar nästan alla du har lagt upp!!
"..real gangsta ass niggas don't sleep"
Rappare

2011-05-30 04:08
Fett, men inte det jag letade efter!
Producent

2011-05-30 13:11
Trummorna är dödliga!