I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] BasskeeperBeats Quick Announcement. Viktig info.

Vår Hiphop - Beats

   

2011-07-05 18:31

[Säljes] BasskeeperBeats Quick Announcement. Viktig info.

Aiight alla ni som känner till mig vet att jag inte är den snabbaste på att ladda upp något... men vill bara säga att alla beatsen som jag laddar upp är till salu... hell.. jag har fan beats jag inte ens laddar upp... så om ni är intresserade av mitt arbete är de bara att hojjta.. så vill jag bara säga att anledningen till att jag inte proddar så ofta är för att studion är hos farsan och jag är inte här så ofta... flyttar snart in till borlänge.. då blir det mer producing... kommer laddas upp mycket mer... jag säljer alla mina beats för minst 100 spänn om det inte är freebeat... jag säljer det till de bästa priset... om inte jag får % av vinsten... jag har en toppen advokat så försök inte lura mig på nånting jag kan stämma skiten ur dig:P
jag rappar också.. både engelska och svenska... collabar gärna.. inte ofta jag tackar nej till att skriva en låt... jag proddar beatet gratis då.. hojjta!


anywayz.. kortfattat:

blir mera prodda senare...
alla beats har sitt pris...
kontakta mig om ni vill ha en djupare bild av min producent värld..
kontakta mig om ni vill collaba med mig... gratis beat..

Får inte glömma att visa upp min soundcloud: http://soundcloud.com/liljonth

det var nog allt.. PEACE!!

 That Was My Rap, My Flow, My Thang, When I Cut Off The Verse Like BANG! ©Lil'Jonth©