[Freebeat] Sneip Beats - Piano instrumental
Hey! If anybody wants to use this beat, send me a message..
www.facebook.com/SneipMusic
I like it, good work! :)
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
nice
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Thanks!
Producent
2011-08-31 12:53
grattis, du har gjort en godnatt-låt
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
RK, snubben med guld självförtroendet som tror att han är den enda i världen som vet vad riktig hiphop är. Du är så jävla patetisk. Vad gynnar det dig att sitta och trycka ner andra bara för dom gör musik du inte gillar?
Producent
2011-08-31 20:46
heilon, håll käften någon gång! du är nog den dummaste person som någonsin har satt sin fot i detta forumet! Beatet sög för att det låter som en gotnattlåt punkt slut.
Eller så slänger du din käft, du har aldrig något vettigt att säga iaf. Beatet sög inte, du gör.
Heilon, Thanks!
Producent
2011-09-01 13:06
Det är människor som ni som fuckar upp en underbar musikstil!
Hiphopen är väldigt bred i dagens läge.
jävligt fett prova kicka lite freestyle på denna(gör så för att se om det passar mig) jag vill verkligen ha detta alltså send me a message om jag kan få det
RK.. hamnar beatet hos rätt rappare så ska du se att det låter bra ! Försök vara positiv åtminstone ! :)
Let's kick it !!
helt rätt Freddson, ja diggade :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Thanks! (:
hahahaha rk du är 23 år och sitter och leker ball på internet skäms du inte? Vi alla har märkt att du måste trycka ner andras musik för att du ska kunna intala dig själv att dina beats e bra fast dom suger. Gå och häng dig.
http://mmcrecord.webs.com/
Producent
2011-09-21 10:01
Ja, precis.. Vi säger att du har rätt..
Beatet i min smak är för slow, men annars skön melodi, sköna trummor!.. Rk-Studio är rak i sin kritik bara, han vågar säga vad han tycker och skulle alla sitta och ljuga för att göra någon glad..Hur fan skulle utvecklingen sett ut då ? Alla har vi våra egna Åsikter eller.. Återgå till beatet så snubben inte får sin tråd låst! (;
Är jag en pundare bara för att jag röker spliff, måste väl du som dricker bira va en alkolist?
Riktigt skön :D
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Tack! (:
Konsertbesökare
2011-10-04 21:36
Ålderdomshemskänsla. Alternativt EPA, pucko och Kimmy som rappar inspirerad av Gyllene Tider. Faktiskt väldigt midi. Med andra ljud och mer variation hade det varit bättre.
Producent
2011-10-12 12:14
det var verkligen en godnattlåt.. med färdigklippta chops och ejaytrummor typ.. lät det som iallafall. jag kan ju ha fel. Men som sagt, alla har ju olika smak. gillas säkert av någon :)
Still Siblings
Beatet sög och ja, det lät som en godnattlåt... Men det är samma sak som att skriva en låt. Efter 100 låtar kommer de bra låtarna - samma sak gäller för beats.
:)
kändes som att de va bara 3 i den här tråden typ som vågade vara ärliga? Godnatt-beat.. lovar att den "emcee" som kör över det här kommer köra en "fet" story om hur hans hjärta blev krossat av en brud.
http://www.myspace.com/splitkeysbeats