Det här mixtapet har jag haft ett tag på datorn nu, även fast jag inte är så erfaren på att göra beats så kan jag väll försöka att skänka någon sorts kommentar för galenskapen som finns inuti, Beats som jag gillade mest:-Robots Det mörka soundet är sjukt och trummorna gjorde verkligen sitt här! Ett ruggigt beat som håller en hög nivå.-Rancor Trots att den kändes enformig efter en stund, så kan man inte slita sig från den där piano slingan, den är magisk. Den platsar rätt bra med trummorna, gillade snare'n som fan men som sagt det blev enformigt, dock så hjälper variationen som du valde att göra en hel del.-Night and day Gillar hur du samplat här, riktigt snyggt gjort och det är var behagligt för öronen.-Kastarpärlorförsvinn Trummorna är riktigt härliga i denna och melodin är riktigt fräsch, gillas väldigt mycket det här.-Konsekvenser Är en förlorare för piano, så jag faller för melodin och trummorna känns välplacerade till melodin.-Easy offender Jag vet inte vad det är med det här beatet, men den har sin charm och jag vet inte riktigt varför, men jag gillar den här. Det låter bra.-It's About you Den här snare'n är riktigt härlig! Samplet passar in snyggt, men jag skulle vilja ha en annan trumma på den här. Annars älskar jag hur det låter.-Oldskool rappin' Snare'n även här gillar jag väldigt mycket och den matchar bra med trumpeten från samplet. Snyggt beat!-People just don't understand Här är det beatet som jag gillar mest tror jag, mycket känsla och kärlek i denna vilket gör den väldigt skön att lyssna på, den är även väldigt "mellow". Vilket jag gillar mycket i ett beat, trummorna och snare'n är fräscha, melodin är vacker. Ett riktigt snyggt och skönt beat!-Schrooms Härligt beat, allting är bara riktigt nice i denna!-Kick ass! Ett skönt beat, trummorna gillar jag väldigt mycket i denna och även samplet, snyggt! Alla andra beats som finns med på detta mixtapet är feta också, finns inte mycket att inte gilla här. Mina mindre kunskaper var nog inte mycket till hjälp men du vet ju i alla fall vad jag tycker nu! Peace!
Trasig lampa