I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Kartellen - Rädda Kungen (Slowed And Chopped) Dj Asiel

Vår Hiphop - Beats

2012-01-16 01:01

[Video] Kartellen - Rädda Kungen (Slowed And Chopped) Dj Asiel

(Inlägget ändrat av erupt 2012-01-18 21:57:03)

(Inlägget ändrat av Gogaku 2012-01-21 22:39:40)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-16 18:19
dude jag e ingen hater....men dina slowed and chopped mixar låter inte bra.
It´s all About the Benjamins

2012-01-18 20:32
jag förväntar mig inte att folk på whoa ska känna detta, men det finns få som gör det, och det är för dom och mig själv jag gör det. en hatare lägger kommentar eller dislikar medans dom som gillar det är tysta och njuter bara.

från början var det till 110% till mig själv jag gjorde det för det behövs... sen börja jag få mail och uppskattning av folk och vissa artister t.o.m och nu kommer jag aldrig sluta.

nu har jag sagt det iallfall för jag lär inte göra det igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-18 21:26
jag gillar chopped and screwed.. har fått en egen låt choppad till en av mina skivor, den finns på spotify.. fortsätt att jobba på det.. men varför har du skrivit "OFFICIAL VIDEO" haha? om du har fått approval för remixen skriv official remix eller nåt, jag har då inte låtit dig göra om videon sådär iaf.

http://open.spotify.com/track/42qlxLDDy4yuwP4COkhagY

2012-01-19 19:20
Kompis fortsätt med din grej men vadå hatare? Jag gillar också Screwad hiphop men ärligt då måste den vara bra gjord. Alltså med känsla och cutsen på rätt ställe, inte bara klippa helt random

Skivsamlare

2012-01-19 20:07
Kompis fortsätt med din grej men vadå hatare? Jag gillar också Screwad hiphop men ärligt då måste den vara bra gjord. Alltså med känsla och cutsen på rätt ställe, inte bara klippa helt random

Precis!!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss