I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Beats att hyra/köpa osv - Uppdateras kontinuerligt!

Vår Hiphop - Beats

   
Producent

2012-03-09 00:30

[Säljes] Beats att hyra/köpa osv - Uppdateras kontinuerligt!

Bästa stället att checka det på är väl kanske:

Machete Productions YouTube

Finns också mkt free beats och annat. Om någon är intresserad av något så är det bara att skriva ett PM på tuben, kan funka här också men loggar bara in här lite sporadiskt. Det är inga dyra grejer då jag anser beatsen där under mid range att vara "hyfsade", inget mer. Free beatsen är alltid 100% gratis.

Kommer läggas upp mer grejer allt eftersom på denna kanalen, eventuellt mixtapes t.ex.

Mina "riktigt bra" produktioner (enligt mig själv då, :) lägger jag inte upp bara sådär för streaming utan visar bara direkt till A&R's, skivbolag osv. Inte för att leka allan ballan big shot eller liknande utan för att jag helt enkelt tillbringat FÖR mkt tid och energi på just de produktionerna för att "läcka" dem bara sådär (och för att några har ganska så bra potential). Men om någon är intresserad att höra något där så kan ansvarig person på bolaget eller liknande skicka ett mail och få tillgång till VIP-delen på min hemsida och lyssna där. Är mest kommersiella stereotypa RnB-ballader så det är nog ganska tråkig och uttjatad skit för de flesta här ändå, ;)

//Paz