Producent
2012-04-22 14:59
"Like" my page for more beats and stuff http://www.facebook.com/pages/Unique/278922705473443?notif_t=page_new_likes
Producent
2012-04-22 15:44
detta är ett forum för hip hop inte någon tävling till lilla melodifestivalen.. Ta ditt pop-skit och dra
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
RK-Studio detta är ett forum där alla svenskar och gärna andra kulturer delar sina verk med varandra, du är en insnöad liten skit som måste sprida din dåliga musik för du tror att du bli e-thug när du ljuger om din ålder och försöker skapa tumult vart du än drar fram. Undra hur långt du ska få gå innan någon sätter punkt på din attityd. Pissunge.
Älskar det! Jobba just nu på en trio mixtapes som kommer komma under året. Kommer använda detta till det. Eller så blir det en låt som bara slängs uppp! BIG UP!
Producent
2012-04-28 12:11
Fett å høre :) kicka en link til meg :)
"Like" my page for more beats and stuff http://www.facebook.com/pages/Unique/278922705473443?notif_t=page_new_likes
Producent
2012-04-29 08:07
det är ett forum för hiphop, där folk lägger upp sin musik om den går under kategorin hiphop, annars inte! Idiot
låter riktigt cleant, snyggt :) -RK-Studio du är 23bast, du snackar som en liten skit unge ? Det är lika mycket hiphop som alla andra instrumentals som görs idag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2012-04-29 23:00
det är pop
Men RK, käften, dina instrumentals suger, ta och lär av dessa som kan göra beats och instrumentaler och kör upp ditt old-school skit i röven
Ante Johansson - Hopin' to be something someday.
Jävligt fräscht beat Unizzl!
Ante Johansson - Hopin' to be something someday.
Producent
2012-05-02 19:41
sorgligt att folk tror att pop är hiphop
haha RK-Studio, du kan inte vara på riktigt va? : )
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Producent
2012-05-12 13:01
Thank you guys ! New beats coming soon :)
Producent
2012-05-12 18:44
RK, håll käften. Unique, this sounds very good!
I dont have to die, to go to heaven.
RK, du hade en otrevlig uppväxt va? Sett dig gråtrunka i varje tråd jag gått igenom nu. Hoppas på en ljusare framtid för dig än vad du fått uppleva. Ta av dig dina south-pole byxor och sluta hata på allt!
Straight outta vapenstugan!
Producent
2012-07-21 13:18
fattar inte vad folk snackar om.. det är fan skitwack och inte hiphop nånstans xD haha, jävla idioter
RK-Studio skrev: fattar inte vad folk snackar om.. det är fan skitwack och inte hiphop nånstans xD haha, jävla idioterDu tycker det, ja.. det är din åsikt och den har du rätt till.. men det är inte dagens sanning.
Det är skillnad på att säga att något ÄR och att man TYCKER att något är.
När en person börjar prata/skriva om t.ex. musik som att denne bestämmer vad som är vad och får det att låta som en allmänt vedertagen sanning så tycker i alla fall jag att det börjar bli lite barnsligt.
Unizzl: Jag tyckte det lät bra.
BKMN - Triple A. Minus
Producent
2012-11-21 12:15
Du får tycka att vikingarna är hiphop om du vill det men det gör det inte till hiphop utan det förblir dansband.. man kan inte tycka sig till allt, idiot! Det är tack vare såna som dig att intelligent design lärs ut i skolor eftersom man tror att åsikter är allt!
Stå på dig RK- jag förstår vad du menar och håller med dig , sen självklart får folk tycka vad dom vill ... detta är inte hur jag definierar hip hop men det är väll upp till betraktarens ... eh öron? pz
Haha RK-Studio. Gå o häng dig nånstans. Ingen vill ha dig här. Din horunge.
Producent
2012-12-04 19:34
Haha RK-Studio. Gå o häng dig nånstans. Ingen vill ha dig här. Din horunge.
I dont have to die, to go to heaven.
Producent
2012-12-07 23:33
Härliga kommentarer av personer som inte har något vettigt att komma med. Folk som säkerligen associerar Justin Bieber med hiphop också.
RK-Studio: Ok. Allt går att dra till extremer. Jag skulle aldrig säga att Vikingarna är hip-hop, inte heller Justin Bieber. Jag sätter också gränser, men däremot så skriver jag inte kommentarer som "fattar inte vad folk snackar om.. det är fan skitwack och inte hiphop nånstans xD haha, jävla idioter " när jag vill dela mina åsikter. Det jag motsatte mig var inte din åsikt och inte heller din rätt att uttrycka den, utan snarare sättet på vilket du gör det. Det jag menade med min kommentar var att även om du inte gillar det och anser att det verkligen inte är hiphop så behöver du ju kanske inte formulera dig på ett sådant sätt som du gjorde. Slutligen: Jag har då verkligen ingenting att göra med det faktum att "intelligent design" lärs ut i en del skolor, det kan jag försäkra dig om. ;) Fridens!
BKMN - Triple A. Minus