I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

DIRTY FLOOR 3!!!

Vår Hiphop - Breaking

2005-04-15 00:06

DIRTY FLOOR 3!!!

Hardcore crew presenterar DF3

Battle: 3vs3
Första pris: 1500kr (500kr var till de 3 vinnarna)
Inträde: 50kr
Dommare:
Chico (desperados crew)
Dennis the menace (concrete kingz)
Decu (stylowa spolka spolem)
Plats: Hökarängen/sthlm Söndagsvägen 9
DJ: Trac-1
Datum och Tid: Lördag den 23 Aprill kl 19:00 - 00:00

Anmäl er till battles här: [email protected]
snälla anmäl er innan jamet för de blir lättare för oss att planera då. men självklart går det att anmäla sig på platts också.

OBS!
om ni hittar nånting å inte vet vems de är, snälla lämna in det i cafeet dära så det inte försvinner en massa saker.
förra gången var det en som förlorade en värd keps.
det är tråkigt för oss att arrangera nånting om saker försvinner!

Affisch:
photobucket.com

Karta:
photobucket.com

2005-04-15 07:37
haha freeesh!
ses där! =D
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se

2005-04-15 15:20
naaajs=)
WWW.LEFTOVER.SE

FORGOTTEN SCHOOL CREW!!!!

2005-04-15 18:19
vill bara tillägga att affischen e inte gjord för breakare åså..
den är mer gjord åt "vanligt" folk som öppnar ögona för färgglada bilder å så hehe..

2005-04-15 19:05
hahaha....jag tyckte affichen var sjuuukt grym
Jag är mig själv och skiter i vad du tycker...haha...klart jag bryr mig!!!

2005-04-15 19:32
Jag tyckte kartan var sjukt grym!

(BTW, Hökarängen är väl inte speciellt specifikt? Vad heter själva stället, är det samma som sist?)
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man

2005-04-16 00:15
morris heter stället, kommer bli bra garanterat. Ända svårigheten är väll platsbristen.
Sky is the limit and you know that you keep on
Just keep on pressin on

2005-04-16 01:07
förra året va de godkänt året innan vg..men i år kommer de bli mvg!
lita på mig=)

2005-04-16 01:08
fan skriver jag? df1 va för ett år sen..df 2 var får några månader sen..tänkte att de hade gått år..hihi

2005-04-16 11:22
jag diggar affichen :)
skill bill vettu

2005-04-16 14:59
df2
vinnarna var chico och switch från desperados crew
kan jag tillägga när endå klippet finns här:)

2005-04-16 21:45
trailern var lite skum, lämnade ute mycket move av dem som vann.
Just keep on pressin on

2005-04-17 00:16
kool afffisch ..
klock ren fan..
detta kommer bli mad dope asså..
DA DIFFCLICK

2005-04-17 13:45
silk_treadz
fan va negativ du är, va lite mer optimistisk!

2005-04-17 19:36
bara min åsikt, jag tycker klippningen var keff. Samt att de utelämnade mycket bra och la in mycket helt meningslösa saker... nåja...

Just keep on pressin on

2005-04-18 08:51
OBS!
här är samma karta men ändrade en grej med vilken buss man tar!
jag skrev på första kartan att man skulle ta bussen mot SKARPNÄCK, det går att göra det men bussen mot SKÖNDAL går mycket oftare!!

http://photobucket.com/albums/y149/dirty ..

2005-04-19 09:03
Jag får väl ta Silk_Treadz parti och hålla med om att det var en mystisk trailer. Fick se väldigt lite av vinnarna Chico & Switch vilket var synd. CK körde sjukt bra på det man fick se!
Även om den var konstigt klippt så var den skön i alla fall, helt klart bättre än ingenting alls!
Fresh!
Representing "Fresh N' Keff"!
Det är jag som är Keff!

2005-04-19 10:37
Angående kritiken mot trailern (som egentligen inte har så mycket här att göra), kan jag ju upplysa folk om anledningen till att de inte tog med material på vinnarna. Det var helt enkelt för mörkt på filmen; i övrigt är det mesta svartvitt just därför, kameran kompenserar för ljusbristen på så vis.

Det fanns helt enkelt ingen annan möjlighet.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
Breakare

2005-04-19 11:13
sovplatser o shit finns det där eller....aldrig vart på df ;P
HERB, bust a cap in yo ass

2005-04-19 11:24
hehe hökers: snart får ni nog ta och flytta ställe... ;) verklar bli populärt det här älften lär få stå utanför :)
Just keep on pressin on

2005-04-19 16:32
Vilken tid börjar battles?
Rehab is for quitters - Hangover crew

2005-04-19 18:45
silk_treadz
hehe självklart kommer ju alla dansare in osv först! pluss att lokalen tar 150-200 pers så ingen kommer behöva stå utanför:)
men ja hajar poängen..blir de mycke folk i år kanske man kan fixa större lokal till nästa gång men allt e upp till hur de blir denna gången=)

battlses börjar ca 8a tiden..

sovplattser kanske kan fixas om de e tillräckligt många som behöver de och då måste alla som behöver det skriva här snabbt så vi kan försöka fixa det. jag menar de e lite onödigt om 2 pers behöver sova kvar i lokalen å vi måste vara där 12 timmar extra för de=P

2005-04-21 13:49
hur många e det som har anmält sig för tillfället?

2005-04-21 15:50
li_ceasar

just nu är det ca 6 olika "lag" som ska köra men som vanligt så anmäler sig alla samma kväll vilket e lite små jobbigt för oss men men..

2005-04-21 16:34
ajt nice..

2005-04-21 23:04
typ, grounded, desperados,ck...
de är väll de större namnen:)

2005-04-21 23:08
tycker nåra gbg eller skåne crews borde komma å ställa upp! man ser er alldrig här i sthlm specielt ofta direkt=P

2005-04-22 00:10
joo men octagon kommer ju de e gbg.

2005-04-22 00:18
nä tror inte dom kommer..de va osäkert va jag har hört i alla fall.
men man kan ju alltid hoppas att de eller nån annan rycker sig i kragen å tar tåget hit :D

2005-04-22 09:35
lätt ;D

2005-04-22 10:49
whoaaa yaah..ses där
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-22 14:48
typ, grounded, desperados,ck...
de är väll de större namnen:)

Bara en fundering: Blir det inte lite konstigt om domarna tillhör de crews som ställer upp? Både CK & Desperados har en medlem med bland domarna... Jag tror det är lätt att det omedvetet blir en väldigt subjektiv bedömning (typ som Time 2 Battle när både Pokémon och Vagabonds både var domare och deltog). Aja, de sköter sig nog utmärkt som domare...

Synd bara att jag inte kan komma och hänga. Vore kul med ett Jam, men är man i Piteå så är man...
Det är jag som är Keff!

2005-04-22 15:04
aa tycker samma som OTG P19 :)

2005-04-22 18:46
otg och lil ceasar

självklart kan man tänka så, men de finns inte så många som vi anser kan döma någon annan..ja menar självklart finns de men de e inte alltid så att alla har tid och kan!
men som afrosmurfen säger, om man är dommare så tittar man på hur just den battlen går..även om vi säger tex att dennis gillar sin egna crew mer betyder de inte att han tycker de van just den battlen!

sen e du ju också så att de kanske till å med e jobbigare att dömma vinnst åt sin egna crew även fast de van för då vet man att alla bara kommer att klaga..men det VIKTIGA är ju att man vet ju själv om man van eller inte..

blir det nått tjaffs om att dommarna dömt fel, ta det i ringarna då!
lixom de e inget problem igentligen..allt går att ordna upp på ett eller annat sett

2005-04-22 22:20
jag tror att man dömmer subjektivt... hommie love hör inte hemma på dommarbänken så jag dömmer så som jag vill bli dömd, jag satt dommare på de två tidigare df och jag tyckte att jag var opartisk. Vissa tyckte till och med jag var för kritisk av min egen grupp... Och andra av mina vänner oxygen, unique osv vilket ja gfick ta skit för att jag röstade bort dem. Det sagt så dömmer man utifrån sin eget tycke om hur man tycker det bör se ut. Så självklart är det bra att ha en bred dommar kår.
Just keep on pressin on

2005-04-22 22:51
ja domarna kommer göra ett bra jobb, inget snack om det. om man inte gillar situationen är det lättare att inte ställa upp..
We fix our eyes not on what is seen, but on what is unseen.
For what is seen is temporary, but what is unseen is eternal. / 2 Cor. 4:18

2005-04-23 01:09
hehe det var bara ett litet kommentar ;) men kommer säket att göra bra ifrån sig domarna :)

2005-04-23 04:41
bppgaloosven
thanks! behöve nån som folk "lyssnar" på lite mer som säger sånt!=P

om ja säger de skiter folk i de..bättre att ni veteraner hjälper till lite hära=D
glömde säga att de är drogfrit dvs att ingen alkohol osv men denna gång kommer inte han "bennypolis" stå där med alkomätaren i alla fall hehe..bara vi arrangörer får kröka..hökers krökers style..

en ny man kommer se är i alla fall decu från stylowa spolka spolem! han åker från polen till sverige så de ska bli kul att se han iofs!:)

aja men hoppas folk e laddade å att de blir en bra kväll, kom med humöret uppe å kör på bara! hoppas man får se en del nya också som kör!

kram på er allihopa..hardcore

2005-04-23 09:44
IDAG SMÄLLER DET=)
WWW.LEFTOVER.SE

FORGOTTEN SCHOOL CREW!!!!

2005-04-23 13:36
inpotent

jepp har lånat en sån liten kamera från skolan så:) enda problemet är att ja själv inte äger nån firewire sladd så ja får vänta till onsta då ja kan lägga över filmen i skolan:)
men ja kan se om ja kanske köper en sladd i helgen om den inte e för dyr bara:)

2005-04-23 14:08
silk_treadz P26 sant, men iof så tänker inte alla så, lr rätarre sagt , alla säjer att dom tänker så, men oftast så blire inte så... :)
Han ljuger ja svär på abåa!

2005-04-23 16:29
ljudanläggningen håller vi på sätta upp nu..ska bara medela att den kommer va sjukt grym:D högtalare för 200000 kr dom e från golv till tak nästan hehe så de kommer bli tryck!
vi tackar vår ljud och ljus sponsor otroligt mycke för de här..
de som stannar hemma å inte kommer ikväll kommer missa en feet kväll..

a ville bara säga det! synns snart yo´s
Breakare

2005-04-23 16:43
BUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :(:(:(:( ERA LYCKANS OSTAR UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH :( SNYFT SOM FAN JU :D
HERB, bust a cap in yo ass

2005-04-23 18:20
agility: jag vet inte riktigt vad du syftar på, inget df har gått till någon som har haft hommie love för. Och vad skulle marre ha för intresse och dömma ner nån eller miki för den delen. Alla som dömde då gick på smak och tycke, och om man inte kan respektera besluten bör man inte ställa upp. All diskution om att det har funnits hommie love på DF är ren skitsnack....

Just keep on pressin on

2005-04-23 18:31
silk: mena allmänt, d e juh mer än självklart att om man e dommare ska man inte dömma för sina lagkamrater, d ja mena är att även om d e självklart så äre inte altid så, syfta inte på dig lr att d vart så på df. paz
Han ljuger ja svär på abåa!

2005-04-23 20:43
Om man som domare bedömer sin crew / träningskamrater tror jag man bl.a. lärt sig att uppskatta mycket av sakerna de kan. Man ser säkert många av de små finesserna lättare osv.
Skälet att jag tog upp det var just battlet Pokémon vs. Vagabonds i Stockholm. Då pekade både Pokémons och Vagabonds domare på sin egen crew, och när det var klart att Vagabonds vunnit kunde Pokémon-domaren fortfarande inte erkänna det... tycker det är lite illa med sånt...

Men som sagt tror jag både Chico & Dennis gör / gjorde ett bra jobb som domare.

Big ups till BoogalooSven för den bästa åsikten i den här topicen!

Ser fram emot alla filmklipp från festligheterna!
Det är jag som är Keff!

2005-04-24 01:13
lär bli diskution om årets resultat. Alla är olika, jag tyckte olika än dommarna denna gång vid nått tillfälle. Men liksom smaken är som baken... Big upp till alla som tog tiden att ställa upp och komma dit. Det var skoj att jama pzzzz

Just keep on pressin on

2005-04-24 02:19
Battles were HOOOOT
B-Boy_Soo / Diffusion

2005-04-24 03:22
jo de va väll en battle de va svårt att dömma på tyckte ja me..men ja tycker de inte e nått att haka upp sig på, träna bara..de finns mer chanser lixom!
huvvudsaken är att alla hade kul! jag hade i alla fall det förutom när ja stog å filma hela shitet de va väll midre kul:)

2005-04-24 03:26
DF3 VINNARNA: DESPERADOS igen! (STEF,SIDESHOW OCH THE ONE)

2005-04-24 03:31
när ska filmen läggas ut på swebattle.tk??