Grounded Crew New Trailer!
GROUNDED CREW NEW TRAILER! Grounded 2005 CHECK IT OUT! PEACE..
Schyst klipp, även om det känns som att flera medlemmar inte syntes lika mycket som andra. Framför allt Tomas hade jag velat se mer av; det lilla man såg var riktigt fresh..
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
Skivsamlare
2005-11-10 16:22
heel treevli
"Keep it real - Don't fake the funk"
Propps!
"But thats like.. ur opinion man"
fy fan va fett nice!! men som valigt är det alltid någon som ska fråga efter låtarna så denna gången är det fan min tur.,.så va heter dom? riktigt grym trailer!! vart kommer grounded ifrån?
REACT RICOCHET CREW
Fet som fan!
In case you didn't notice, I was being sarcastic.
Waaaaaaaaaaaah fan vaaa fett, jag visste inte att ni var så duktiga. Vem är han som gör airflares, ca 10 styckna, eller han som gör värsta feta 99. samma person lr ? fett skön trailer ! peace
Shiiiet
props. fan vad man vill kunna airflares. när man ser paul.
The world will never agree on what exactly Breaking is... And if the world ever does agree, then I guess it wont be breaking anymore." <br> - Kujo
va fan ni kan ju inte nått annat än power bal bla bla bullshit ,för fan grym trailer boys nice som fan
haha lägg av
REACT RICOCHET CREW
andra låten är iaf Studio B - I See Girls
Må barbarer göra intrång på din personliga yta!
Shysst editerat, går bra till musiken och håller hög standard.. Trevligt
/ ELEGIDOScrew - http://www.elegidoscrew.tk/
fet trailer som fan! Fan ni reppar sverige hårt! dock så gick jag in på PaDDy's krypin och klicka på hans länk och plötsligt kom man te groundeds hemsida bara att det var massa spaniorer me sjuka freezes på... lite tråkigt att två breakgrupper har EXAKT likadana sidor!
WWW.LEFTOVER.SE FORGOTTEN SCHOOL CREW!!!!
jävlar va fett nice...bra grabbar
B-girl/ Gia.Na
"Keep it real - Don't fake the funk"
Afragon: tja, jag gjorde deras hemsida när dom var och besökte mig i spanien. Du är den första som kommenterar det hehe. I vilket fall nya sidor är under konstruktion för båda grupper. Sorry att jag tog upp det här.
/ ELEGIDOScrew - http://www.elegidoscrew.tk/
props ^^*
B-Boy_Soo / Diffusion
En av de bästa trailers jag sett. Den där från SuperJam, vart en snubbe kör downrocks (sorry, kan inte era namn) o resten av crew't står på knä till höger i bild, så snyggt. Som en stillbild med rörelse i. :)
Fett :-P
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
really ill shit! gillar inte riktigt musiken, men det går att dansa till..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag kanske är lite konservativ av mig, men jag föredrar en enklare trailer med ett/flera solo av varje medlem och där namnen syns. Gärna hela solon också för den delen (och helst av allt orginalmusiken). Men sånt är ju lite knepigt att sätta ihop =S Även om jag inte riktigt gillar hur filmen i sig ser ut (den gamla Octagon trailern föll mig bättre i smaken) så är det grymt och vissa vinklar (t.ex. den ImUnreal P20 tog upp) är skitsnygga. Dogges footwork var höjpunkten, skulle vilja se mer sånt. Hur som helst, big ups till alla i Grounded, önskar jag tagit mitt dansande lika seriöst som ni. Ska kolla filmen några gånger till nu, den var fresh! =D
Representing "Fresh N' Keff"! Det är jag som är Keff!
tung tung tung
”I know not with what weapons World War III will be fought, but I know World War IV will be fought with sticks and stones.”
tycker tomas är höjdpunkten sen skoj att se hur fett dte är klippt och pauls råa airflares. Synd att det inte var matrial på alla skanade spin med mera. Musiken föll mig inte i smaken, me npassade trailern. proffsigt gjort.
Sky is the limit and you know that you keep on Just keep on pressin on
Nice
Bboy Sniffit-up Repesent Hardcore FC
men va heter den första låten..as skön
REACT RICOCHET CREW
sticz: tar du syra? jag har inte sagt att pauls airflares var redigerade?! hahaha jag sa att redigeringen var snyggt gjord på trailern.
ja har fått tag på andra låten men vaa heter den första? :D
ah men de nån fett konstig remix som ja inte får tag på :p
sticz: Du är rolig du :)
Ååh fan va feta GROUNDED ÄR!! Helt sjukt. Riktigt bra låtar också,. Är d nån som har låtarna??? Vill verkligen Ha dem.
Har inte , vill osså ha dem
pssshh
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gele människor galenskaper skillade volter sjuka snurrar shyssta down och up rocks. as shysst film!!!
tjaaaa!
Grymt grounded, här har ni ett troget fan :)
gillar de nya inläggen :)
vad heter första låten?
Du är ett lat stycke mat!
Asså grounded jag vet inte vem som klipper in musiken men snälla försök inte ha techno kidsen får fel bild av breakingen vafan!! peace!!
trevligt =)
pff techno:O den äger:)
Bboy Mighty represent Real Deal Family!!
asså Abraham :D Techno is it.
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Wiktigt fett .. ! =D blir glad som fan när man såg den ! :)
så kan det gå om inte haspen är på
sant grounded e baitare :D not ND , e du fortfarande här inne å snackar crap. :D
Han ljuger ja svär på abåa!
det e fett o ha annorlunda musik till sina shower o sedan gör en show till musiken :O det e bara fett bra :D
NinDja P22 dansar de inte i darins nya låt?
Du är ett lat stycke mat!
de dansar mer än va de flesta av er töntar på whoa gör så visa respekt...
Octagon crew, killa clowns reppin the whole leftover fam.
Erkänn, sluta komma med erat negativa snack, vi vill inte höra det, håll det för er själva. Damn, när jag var ny på Whoa postade jag ett klipp o bad admin att ta bort det en bit senare för att jag inte visste att det fanns så otroligt korkade människor på Whoa. Jag såg också er(grounded) i Darins nya musik video, nice att man ens får se break på TV, känns som om break visades mer ofta på TV förut, men minskat med årtalen, bara något jag TROR .
Shiiiet