I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips på bra dansskor?

Vår Hiphop - Breaking

2005-12-11 13:03

Tips på bra dansskor?

Som ni ser är frågan vilka dans skor som ni tycker är bra...jag dansar house och hype ( 80-tals hiphop) så båda stilarna är väldigt hoppiga o då behöver jag lätta skor.

Skulle va tacksam om ni kan tipsa och även gärna länka bilder så man kan hitta sig ett par shyssta skor snart..

Doo the right thing!!!!

2005-12-11 14:53
sånna där skor man springer i, typ orientering brukar ju vara sjukt lätta, NIKE har väl ett par
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2005-12-11 17:34
ballet dojjor
så kan det gå om inte haspen är på

2005-12-11 18:23
köp sånna typ "springskor" eller sånna tyg dojjor...lätta som fan...
va

2005-12-13 19:51
Adidas : Stan Smith

Den ultimata Streetdance skon.

2005-12-14 03:24
jag använder mig utav adidas stan smith just nu men tycker inte den e smidig o dansa med...lite för tung o så får jag sår utav den..behöver nått smidigare...men ändå med vriststöd för de behövs verkligen till housen iaf...comeeee onnn heelp meeee

annan fråga ....e converse allstar skorna verkligen sköna att dansa i..sett många använda sådana...speciellt dagens lockare..
Doo the right thing!!!!

2005-12-15 14:36
danskor..hmm.. jag vet inte så många kämnda.. hon i biggest looser var lite rolig.. hon som bråka hela tiden.. annars fins det ju en hel del manliga danska fotbollsspelare som är bra.. men danskor finns det la inte så många?

2005-12-15 23:09
importera skor från kina = da shit :D.. köpte ett par för typ 90 kr... skitlätta, skittunna :D... finns nån hemsida man kan köpa dem från. ska se om ja kan hitta den ^__^
"I'm like you, I have no name"

2005-12-15 23:15
www.wushusports.com

Där :D såna skor :D... de svarta i mitten (de för 150 kronor..boooooh höjt pris märker ja).. :D

2005-12-18 03:53
Mazze> dansar du i dina wushuskor då?? de såg ju fina ut men tror ja behöver nått som är en aningen stabilare...
löparskor tror jag skulle vara bra...nån som har tips på nån speciell modell lr märke?
Doo the right thing!!!!

2005-12-18 19:52
deelah F24: jag dansar i dem ja, de är stabila som fan ^___^... sulan består av gummi typ och allt annat är tyg ^__^.. de känns ungefär som mina adidas skor (tror de heter superstar) fast de är bara lättare..

löparskor skulle ja nog inte dansa i om ja vore du :S... de är ju gjorda för att dämpa vid hälarna och är bulkiga som fan :S. själv har ja haft ett antal löparskor och de går veeerkligen inte dansa i :D

2005-12-19 01:42
som tidigare sagt: Adidas : Stan Smith
Rehab is for quitters - Hangover crew

2006-01-04 20:40
usch. man dansar INTE i stan smith. de är tunga tycker jag. det är typiska uteskor, inte för house :|

prova med ett par Reebok Freestyle Hi. mjuka, sitter bra och lagom studs. har själv tänkt fixa ett par sånna. eller Reebok Princess (bli inte skrämd utav namnet...). finns att hitta på www.sneakersnstuff.com

converse tror jag kan gå bra att dansa i, så länge man inte dansar jazz så och behöver sträcka ut fötterna så mkt...men är inte sulan lite hård?

Delam tange barat

2006-01-08 02:37
hehe erycah tack men du läste lite fel ;)

rachel...ja tycker oxå stan smith e för tungt..därför ja vill ha nått nytt..de där freestyle hi ser ju jäkla fula ut..haha..o varma, men ska kanske testa dem nästa gång ja kollar skor..tack
Doo the right thing!!!!

2006-01-08 17:41
Finns ioförsig en smidigare mer "indoor" version..om man kan uttrycka sig så, av stan smith.. (namnet är iaf printat på dem :P) denna är relativt lätt och har en lite mjukare sula. ökad smidighetsfaktor..

..hittar ingen bild men kika runt på t.ex. Stadium så finner ni den där, promise!

one love
Rehab is for quitters - Hangover crew

2006-01-08 17:52
jag dansar alltid i reebok skor, nästan alla e lätta som fan och inte särskilt hårda. det finns ju sånna med vriststöd om de känns bra för dej, jag har dem låga och dem e grymt bra att dansa houce och new shcool i iaf!
"Dance is life,the rest is just rehearsal.."

2006-01-08 23:30
puma jamaica löparskor , äger lätta bra grepp , o ganska snygga
Fsyfdldfø'

2006-01-14 00:46
jag har slutligen köpt ett par skor jag hoppas jag kommer vara nöjd med..nike air 180 :)..jäkligt behagliga o ha på sig
Doo the right thing!!!!

2006-01-15 16:36

2006-06-27 23:53
Jag säljer ett par helt nya Air 180 storlek 43 i köp och sälj nu.

Sitter bra på foten och passar säkert bra att dansa i.

Så kolla köp och sälj !