I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

breakdance spel :p

Vår Hiphop - Breaking

2006-02-04 22:15

breakdance spel :p

ja.. som rubriken säger

ôWho0sA

2006-02-04 23:58
Idioti på hög nivå, världens FÖRSTA breakdancespel?
Vad hände med t.ex. gamla Breakdance till C64an?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-05 11:31
Nice..men tråkigt endå att kunna göra så många moves på bara 4 til 8 knappar?..hmm kommer vara ganska lätt o kunna göra tex One handed..aja men fett nice iaf :D
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2006-02-05 12:53
Lite klipp från spelet.

Powercombos verkar de ha fått till ganska fint (även om allting verkar heta något med "flying") men det verkar vara lite väl mycket standardtoprocks. Överlag ser många rörelser lite toyiga ut, ganska uppenbart att spelet i första hand riktar sig till folk som inte är värst insatta utan snarare varit och sett "U got served" och känner att de vill gå vidare med sin passion för "breakdance" men inte riktigt orkar lägga ner några år i träningslokalen.

Idioti på hög nivå, världens FÖRSTA breakdancespel?
Vad hände med t.ex. gamla Breakdance till C64an?

Stämmer bra det där; Break Dance, Break Fever och Break Street är tre breakspel som var före, dessutom var alla tre till C64.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man

2006-02-05 14:06
OMG vilken usel grafik de hade
Shiiiet

2006-02-05 16:05
Ser mer ut som ett sånt där dance dance revolution spel fast istället för en clown som dansar i bakgrunden så är det breakare.
"I'm like you, I have no name"

2006-02-05 16:24
Oh, de har tillochmed fartsträck på powermoves..
Rehab is for quitters - Hangover crew

2006-02-05 17:31
sry..ja har aldrig kollat de här forumet grabbar...ja har inget me breakdance alls o göra...

ledsen för ett uselt speltips..:p
ôWho0sA

2006-02-05 18:52
--_--: 1: fan va jobbigt användarnamn du har :P.. och 2: vad ber du om ursäkt för ^___^ de är bara skoj att se att sånt här existerar ju :D

2006-02-05 19:21
Inget fel på tipset; är mest förvånad över att ingen postat det i forumet tidigare med tanke på att det finns att köpa. Dessutom var det ju inte DU som påstod att det är det första breakspelet, det var den oinsatta spelsajten (vars recensioner i många fall är helt ute och cyklar - jag menar hallå, 3/5 för Animal Crossing: WW?!).

2006-02-05 19:34
fins ett break spel till ps1 som hetter bustagrove eller nått kom för massa årsen de e typ likadant
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination

2006-02-05 19:36
bust a groove hetter de
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination

2006-02-05 20:15
Det här är ju uppbyggt på att man ska trycka upp ner osv.

men däremot har jag läst och sett trailer på ett annat spel, som kommer vara mycket bättre värkar det som.
tyvärr har jag inte länk till nånting, men det var från en stor spelmässa nånstans. och spelet hette typ helt enkelt B-BOY eller nått sånt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-05 20:24
Flow: Urban Dance Uprising från Ubisoft är världens första breakdance-spel.

Till dig som började klaga på oss.

2006-02-06 02:51
WHAT gav de Animal Crossing till GCN en 3/5!... De vet tydligen inte om nöjet i att skicka roliga brev med tvivelaktigt inehåll till Animal Crossing invånarna som sedan ens rumkamrats 13 åriga syskon läser... oooh happy times :D..

2006-02-06 10:56
--_-- är ju lätt att uttala..man säger så här..

"bindssträck bindessträck understräck bindessträck bindessträck "
ôWho0sA

2006-02-06 14:14
an , va glad jag blev när jag såg tråden..har längtat efter något lilknande.
B.Boy 4 life

2006-02-12 00:12
Har ingen hört något om Rap-Singstar spelet som skulle komma? Visades upp på E3 för ett par år sen tror jag.