FILMER

tjena alla. jag undrar bara vart man kan få tag på bra intruktionsfilmer inom breaking,,,helst locking, popping, elecrtric boogie..finns det nåt ställe i sverige där dom säljer filmer i usa vet jag att det finns massor men inte intresserad av att behöva lägga ut tull avgifter mm... har redan några Wiggles DVD filmer men skulle vilja ha mer Locking om nån vet vart det går att köpa,,,om nån har kan jag gärna byta till mig filmer jag har en massa andra orginal om nån är intresserad...

Airbrush konst, kurser mm
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
nej jag vet det är olika, men jag tänkte mer inom dom områdena.

jag hitta en dvd film det va inom funk, vilket område är det är det locking typ eller?
vet inte vart man köper den men obsessive funk är en schysst lockingrulle. dock inga instruktioner.
Slam Tilt, Concrete Kingz, Mass Destruction
ok...tackar får väl fortsätta kolla runt lite..folk får gärna komma med fler tips..thanx...:P
ska kolla det direkt..
Abg instruktions Dvder!!
Oldschool dictonery är en instruktions dvd med Breaking, Locking o Popping moves på. Flomaster, Wicket, Popin Pete och Skeeter Rabbit (R.I.P) visar samt berättar vem som hittat på eller var de olika stegen kommer ifrån.
Den kan jag rekommendera.
(Kanske Renegade har nåt x kvar eller kan ordna fram nya!)
Var glad
M-Jay
IC-Rockers
Double M
Crazy Moves
First Move -82, Crazy Moves -83, Double M Crew -84-85<br> IC-Rockers 85-89, Popping & DJ Comeback -06.
är renegade medlem på denna sida eller? men kanske lika bra o gå en sån dans kurs inom locking eller boogaloo om man flyttar till stockholm, det gäller väl bara att hitta vart det finns såna..
renegade heter renegade på denna sidan :P
Zegaaa ^^
sry helt fel där :P renegade34
Zegaaa ^^
thanx man
ang danscenter, måste man gå den linjen eller kan man gå på bara enstaka kurser som andra ställen har
du kan gå enstaka kurser där också
det är ju bra, måste kolla upp det om man flyttar till stockholm