I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Poets of the floor" jam 25-26 maj gävle

Vår Hiphop - Breaking

   

2007-03-14 22:44

"Poets of the floor" jam 25-26 maj gävle

  "Poets of the floor"

2 Dagars hip hop event i Gävle city

dag 1 workshops: b-boying,hip hop styles, house dance.Panel (open talk) Avslutar dagen med en skön open jam. Mer info om workshops, kostnad o sånt kommer snart..vad ja vet redan nu är att det blir dividerat i nybörjare o avancerad

Dag 2 main event b-boy battles: 8 vs 8 crew battles, solo battles,show cases. Avslutar kvällen med fet after partys för de unga och en för de äldre...

TÄVLINGSAVGIFT CREW: 500 KR PER CREW ELLER 62,50 KR PER DELTAGANDE I CREW
TÄVLINGSAVGIFT SOLO: 60 KR

FÖRSTA PRIS CREW BATTLE: 10.500 kR
ANDRA PRIS CREW BATTLE: 5000 KR

FÖRSTA PRIS SOLO: 4000 KR
ANDRA PRIS SOLO: 1000

3 Dommare:
dommare är på gång..kommer med mer info snart...vad som snackas om just nu är..dommare från Sverige,Frankrike o USA
Ska även få med motivering som är viktigt för hur dömmningen kommer att gå till,vad dom kommer att dömma efter...en självklarhet för mig som brukar saknas på tävlingar.


sov plats kommer o finnas med frukost som man kan betala till om man vill ha. Även väg beskriving för vandrarhem billigare hotel kommer jag o komma med också.

VIIIKTIIIGT!!!!!!!!!!!
Vad jag nu skulle behöva hjälp med är att försöka fixa ett band som kan lira breaks under själva tävlingen tillsammans med DJn dag 2...26 maj...betalning finns självklart.

anmälan kan man göra till mig på
tel: 073 7437714

eller e-mail [email protected]

som sagt mer info kommer snart

Peace out Chico ULTIM8 DESPERADOS CREW och Jens på träffen.