Hardcore City Games - 5:e Maj - Värnamo
Hardcore City Games - Värnamo Nu är det dags med den feta city vs city- samt 7 to smoke tävlingen!
Den 5 maj drar det i gång i Värnamo city ! (Sveriges hjärta, Småland) Domarna håller vi nu på att förhandla med men som det ser ut just nu kommer eventuellt de att vara ifrån Frankrike, England och Finland. Vi är öppna med SERIÖSA förslag från er vad gäller domare, så har ni önskemål, kontakta oss och gärna med personens uppgifter. Till er som jag tidigare har kontaktat angående stads lag kommer jag att kontakta igen nu snarast! City vs City kommer vara mellan: Göteborg Stockholm Malmö Norrland Stads lagen kommer att vara mellan 7- 10 personer och minst 1 bgirl i varje lag! Vad gäller 7 to smoke tävlingen får ni börja anmäla er nu (blir det många som anmäler sig så får ni köra ett kvalificerings solo inför domarna)
Anmäl er till adress: [email protected] Vi håller på att anordna en fet efterfest som vi senare kommer lägga upp info om. Ang. "bboy-bussen" så vill vi ha anmälningar så fort som möjligt (blir det för få kommer vi tyvärr inte kunna fixa den så anmäl er nu!) Bussen åker ifrån Gävle och fortsätter sedan rakt ner via Sthlm och eventuellt andra små städer för att plocka upp folk - tur och retur. Exakta priset återkommer vi med men som ni förstår så blir det dyrare ju färre anmälda. Break - Workshop kommer att hållas innan jamet under eftermiddagen. Pris: 120kr (då ingår entrén)
Vad gäller exakta tider och information, läggs upp senare!
//331 Wernamo & Hardcore FC
Är det bara utvalda personer från staden som kan hooka?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blakka blakka, fett som fan
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
GonzalesJr jag kan svara på frågan och samtidigt förklara för alla hur vi tänker göra (med lite ändringar sedan första inlägget) Vi kontaktar 2 personer per stad som tillsamas får göra ett stads lag, de 2 personerna kommer inte att komma ifrån samma crew, detta för att göra det så rättvist som möjligt. de vi kommer att kontakta är personer vi anser är har bra "koll" på breaking förutom att det minsk kommer att vara 1 bgirl per lag får man högst vara 3 personer från samma crew! lagen kommer vi senare presentera här då allt är klart...
Vilken åldersgräns blir det på efterfesten?
va
Aight cool cool!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med Stevo där faktiskt! om norrland, som inte är en stad, kan va med så varför inte småland ?
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
vilka från gbg ska va med då
Har ni tänkt på att ett Smålandslag fuckar uppställningen?
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
????
JaeLee varför då ?
JaeLee eller det var inget.. läste fel. du har rätt. det blir inte jämnt då.. det skulle va ifall man fixade ett lag till eller så skiter man i det
Jenny-Anna"Vi kontaktar 2 personer per stad som tillsamas får göra ett stads lag, de 2 personerna kommer inte att komma ifrån samma crew, detta för att göra det så rättvist som möjligt. de vi kommer att kontakta är personer vi anser är har bra "koll" på breaking förutom att det minsk kommer att vara 1 bgirl per lag får man högst vara 3 personer från samma crew! " JaeLee Då får man väl put in ett till lag då? Småland Norrland Malmö Gbg Sthlm ???
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Jenny-Anna Vadå spamma.? man kanske skulle vilja veta man e själv från gbg...
vilken grej! :D nice som fan att det händer i vmo....får se om man har kommit tillbaka till sverige då bara..... grymt som fan att det händer grejer i 331 iaf
what u eat don´t make me shit
sicket arrangemang grabbar ... låter grymt :) lär nog dyka upp till de
ni som vill ha smålandslag, kontakta mig eller skriv till
[email protected] om ni vill ha ett lag.
om ni kan fixa ett är det självklart ni får vara med, sånt löser sig alltid.
hökers_krökers: Vad är det för efterfest? mer info!
va
bboy_Squirell jag är tyvärr inte den som har bäst koll på efterfesten men de jag vet är att de är tänkt vara en soft efterfest med skön dj och öl, resten skapar väll vi själva som är där;)
5 tävlande städer skapar 10 st "crew" battles..
så alla får battla alla ex:
sthlm-smålad
sthlm-norrland
sthlm-malmö
sthlm-gbg
gbg-malmö
gbg-norrland
gbg-småland
malmö-norrland
småland-malmö
småland-norrland
detta e inte i ordning så vi ska försöka placera crewsen så att dem får vila emellan.
De som vinner ett battle får en * , crewen som tar mest * vinner tävlingen, om d e så att d blir lika blire ett extra final battle..
Det hela ska försöka hålla sig runt 2 tim, vilket innebär att en battle får vara cirka 10 min
frågor ang jamet :
[email protected] peace Hardcore FC
7 to smoke 5 platser kvar så jalla!!!
hur väljer man vilka från vilka stad som kan ställa upo.?
Vet ni vilka dommarna blir ännu?
Stylebullet Som ovan nämt
hökers_krökers P20 :
"Vi kontaktar 2 personer per stad som tillsamas får göra ett stads lag, de 2 personerna kommer inte att komma ifrån samma crew, detta för att göra det så rättvist som möjligt. de vi kommer att kontakta är personer vi anser är har bra "koll" på breaking
förutom att det minsk kommer att vara 1 bgirl per lag får man högst vara 3 personer från samma crew!"
Varför inte ge alla landskap en chans till att bilda crew nu när vi ändå håller på!
Gonzales vem har sagt att vi inte ger alla en chans?;P men ok, efterfrågan verkar vara mycke större än förväntat vad gäller ställa upp i den här tävlingen men det ju bara bra! till nästa gång (fram emot nästa år) kan vi köra flera jams i hela sverige som en kvalificering till de då blivande finalerna i HCG.. alltså, så bättre de här jamet blir desto större kommer det att växa! fett kul att efterfrågan är stor, men påstå inte att vi inte ger landskapen en chans! vill ett lag verkligen vara med, kom och snacka med oss så kanske vi kan hjälpa er, inga problem.. som smålandslaget, de tog intiativet själva och självklart ska de få vara med, vi gör det för er.. /HCG crew
Jag var liiiide ironisk min son, jag får be om ursäkt jag sa inte att ni inte gav alla en chans. Liiidee konstruktiv kritik från min sida hade varit att ni gjort 4 crew. Ett från NORRA sverige, ett från SÖDRA, ett från VÄSTRA och ett från ÖSTRA. Det hade nog blivit lättare för er men vem vet. Kul att ni skapar jam, hoppas det går bra. Absolut, det är alltid fresh när flera hookar, men som sagt.E
ja fast då blir det ju så att nån som vill va me inte kommer få det säkert och då blir nån sur. jag tycker att det som hökers_krökers säger att kanske göra en större tävling nästa år verkar grymt!
word on both..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
hur ska man göra om man bara vill joina o kolla?
mjaoo
När får man veta tiderna m.m`?
va
axm jag förstår inte din fråga? bboy_Squirel när som helst..
de finns allti nån som vill vara med fast inte e med sånt elivet
vilka är norrläningarna då?....
ni från norrland som vill skapa ett lag, kontakta mig, jag har försökt få tag på en person som var tänkt göra laget där men ej fått svar..
axm ! Om du bara känner för att droppa in o softa så är det bara att första bästa buss eller tåg till Värnamo via Nässjö eller Vetlanda om då inte bor i skogen runt om kring, annars kan du alltid fylla bilen och ta E4:an som går igenom Värnamo... Info kring ev. boende, efterfest och annat "need 2 know" kommer upp så fort allt är klart på en hemsida nära dig... (adressen kommer) Två fingrar i luften!
Checka! www.331wernamo.com Följ @wernamo & @331wernamo på tweeter
finns inte så många dansare här omkring, i umeå finns det ju, men norrland har nog inte mycket mer än mej att komma med !=)
tha_hustler gävle tillhör "norrland"
Nej det gör dom inte alls.... norrland är ju norrland... jag som bor i sundsvall bor i västernorrland, och det räknas nätt och jämt till =P
allt över sthlm (kanske inte upsala) är norrland för oss...(A) nä men då det är så många mindre utspridda städer norr om sverige så kan vi räkna med att rätt stor del av sverige får tillhöra norrland i denna tävling.. de är liksom svårt att säga "umeå, fixa ett lag, högst 3 från samma crew och 1 bgirl"...det skulle ju bli jävligt svårt för umeå då;P
de finns dansare i norrland.. inte bara hustlah
The world will never agree on what exactly Breaking is... And if the world ever does agree, then I guess it wont be breaking anymore." <br> - Kujo
Heads upp! Störe delen av kassan kommer att gå till det vinande Allstar teamet i
City vs. City , samt vinnaren av
7 to smoke ...
Vi sparar inte på kulorna här inte, allt ska ut till er!
Gör matten själve, ju fler betalande ju mer prispengar till vinnarna!
Allt för att få igång scenen!
We do it HARDCORE! //Hardcore City Games Crew mer info kommer snart... 331wernamo
*vi har inga anmälnings avgifter men dock måste alla betala entren (även tävlande, detta för att öka vinst priset) 100kr entrén x antal pers = vinst summa
är det någon som vet vad det kostar o.s.v resa (Sthlm) o något ställe att sova på?
mjaoo
axm vi erbjöd att fixa en buss men det var inga som var intreserade typ (det hade fått ner priset på biljeterna lite) men i alla fall, om du bokar nu i tid kan du få det jävligt billigt.. checka sj.se eller swebusexpress.se (billigast) sovplatser håller vi på fixar men skulle de bli knas så kontakta mig/oss..lösningar finns alltid oavsett vad
hökers_krökers P20 Tackar tänkte kolla SJ men där var det pissdyrt
mjaoo
norrland.... altså kolla på sverige på en karta... där står det norrland och västernorrland.... sundsvall ligger i väst.. så tror gränsen börjar här och inte i gävle...
damn villken strul...ni som vill va med ANMÄÄÄL ER i tid, så blir ni räknade hehe...svårare än så e det inte. peace
Här kommer det mer info! Domare: Hatsolo (Finland) Marcio (Frankrike) Blanca (Danmark) Dj: Jam One Host: ADL Workshop ledare: Denniz Tha Menaze Exakta tider kommer sen då vi länkar flyern och annat..