[Film]Dröm battlet: Ata vs. Machine

Vår Hiphop - Breaking

[Film]Dröm battlet: Ata vs. Machine

För er som inte ennu sett det, here it is!
Mina två favorit dansare, hoppas ni uppskattar lika mycket som jag gjorde när jag såg detta!

"För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli."
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

den där machine e en TUNG bboy men annars e den battle som vilken annan

B.Boy 4 life

Damn!!

Murda Moe, Floorists, Karlstad/Oslo/Bergen/Melbu
big up
Jag har inget emot vegeterianer så länge dem inte betar på min trädgård, HEY
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeah
"But thats like.. ur opinion man"
Machine åt verkligen upp Ata, jah ade för mig ata var tvärr grym, men fan de va endå en besvikelse:O
Asså ata gjorde mer power än den galna stilen ja sett honom köra, sett honom kö' mkt bättre. Machine döda verkligen på beat asså :)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Tänk på att det här var showbattle med aldrig samma känsla som i en vanlig battle eller i en cypher kan jag tänka.. För bägge kan ju köra så otroligt mycket råare but still två otroliga bboys
riktigt jävla cool battle
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Raven7 P26
Du måste ha sett den utan ljud... =)
Murda Moe, Floorists, Karlstad/Oslo/Bergen/Melbu
i denna battlen tog machine honom, men jag har sett ATA kör mkt mkt bättre, men de har jag även sett machine göra!.. som sagt, hade de varit en riktig battle vet man inte, men ata var mycket stilrenare, men hade färre blowups och on beats!

Peace
Glöm inte bort att julafton är 24/12 detta år också!

ATA the man with the funky flow!!!

Riktigt feta grejer av båda.
Ser att Ata kör riktigt cleana moves...
mad bboying skillz.

Props!

/Santiago

Moriginal P24

ahh faktiskt, får fixa ljudet.
B.Boy 4 life
damn, skillnad me ljud asså, now i get it
B.Boy 4 life
klart båda är tunga bboys....även om det var en showbattle så är den riktigt svår att dömma. Machine dödade beatet o var mer energisk visst, men var enligt mig ganska sloppy också. Ata gjorde kortare solon, finess, hållning, karaktär allt!  ... kukdissen i mitten var helt oslagbar också :D hahaha ..... timon jag tycker att du har helt fel som vanligt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Timon

Asså ata gjorde mer power än den galna stilen ja sett honom köra, bla bla bla

Va menar du ?? som dem flesta inte fattar de finns inget som heter power VS style.. Om man inte har nice style i power så e powern wack fast man kan dra 15 varv 1990 eller dra 20 airflairs på en hand  man måste ha flava style der är de bboying handlar om..

Asså ata visar bara att han e complete ata kör bra mot Machine han har har flava och style i de han gör, Power, Footworks, osv osv

ciao
De La KingS
Machine took it!! bättre blowups och bättre taktkänsla!
Bboy Mighty represent Real Deal Family!!
OJ OJ OJ säger jag bara, daamn vilken battle :D
vem vann?

ja tycker ata vann för man märker att machine tycker han e bättre way better.! han underskatta ata o min åsikt e att ata körde bättre .!! yeaaah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bboy skill
ja menar, att ata körde power offbeat mot machines tops/downs onthebeat. Och ja menar ja har sett Ata köra mkt bättre än så här, de var bara fjantigt, att han la in såna där powermoves, där han kunnat sätta fet grym dans onthebeat istället. Have'ntIMadeMyPoint??
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

hehe ok what ever

De La KingS

"de var bara fjantigt, att han la in såna där powermoves"

"där han kunnat sätta fet grym dans onthebeat istället."

Fjantigt.?? allt handlar inte BARA onbeat plzzz
BBOYZ, THE BREAKDANCER GOT A LOT 2 LEARN! JU DEEE DU HÄLSA PUMBA;)

MUHAHA -

ATA TOG HEM SEGERN

PIZ / J
ZeeD'z oF FReeSHNeZZ

ATA!

yo jayz, va är "Ju de" ? står de Jude du hälsa pumpa;) ?? pez..
båda kör med helt galet skön style, ett fett självförtroende och jävligt är helt originella tycker jag. GRYM BATTLE! 

jag tycker att machine körde sjukt kasst jämfört emd hur han brukar. ata åt upp honom!
skill bill vettu
tight battle men machine e helt enkelt en "machine " hehe :p
Zegaaa ^^

Ata

Sky is the limit and you know that you keep on
Just keep on pressin on
ata got style!
människorna i min tillvaro är som glasdörrar
antingen ser jag igenom dem
eller så öppnar jag dem och går igenom
men snälla vad är det att diskutera? det va en show battle!

båda lekte ju bara, men som Stylebullet också sade, känns som han underskattar Ata lite.... men som sagt en mycket underhållande men för glad battle
Up north crew - brothers in arms
dock finns det ett clip där machine battlar en kille som heter mattias, jag har aldrig sett någon blivit så mördad nästan! checka

Up north crew - brothers in arms
word, skillz, uppfatta inte vad du skrev innan, flava är allt.
im out..pez
HAHAHAHA fan va ägd hahaha SHIT HAN VA FAN SÄMST, det där va pinsamt o ser asså.
B.Boy 4 life
Yo RAVEN, din kritik är ganska obefogad och det känns lite som att du har ngt emot Ghost Cru med tanke på dina kommentarer över Dark Marc Red Bull tråden och nu Ätä.
Du får tycka vad du vill självklart...Men att dissa ngn som du gör ?
Hör gärna av dig till mig om det är ngt personligt.
Alla kan inte ha samma smak som du, det fattar alla. Men att dissa en snubbe som Ätä och avfärda honom som sämst ?
Killen har gett över 10 år av sitt liv till kulturen och reppat över hela världen. Han liksom alla andra som lever kulturen förtjänar respekt. Jag vet inte vem du är men tänk dig för.
Är det så att du är en hater, ta steget ut i ringen och kalla ut oss....
Annars pass på dig....

Peez

Freeze
Ghost Cru
Live it or leave it....
Om jag har läst Ravens kommentar rätt så är det inte Ätä han dissar utan Mattias som Machine battlar i det senaste youtube klippet i tråden.
känner Raven IRL och han absolut inget emot Ghost cru.. Ätä är en av hans favorit bboys i skandinavien.
*Världens bästa forumsignatur*
Ok, my bad. I såna fall ber jag personligen Raven om ursäkt.

Peez

Freeze
Live it or leave it....
FREEZE
de e lugnt hehe..du får sluta va så hetlevrad ;)

kommentarer över Dark Marc Red Bull tråden

Kommer faktiskt inte ens ihåg va jag skrev!
B.Boy 4 life