The Next Level
Hej!!!!Jag har tankar och ambitionen att starta en ny verksamhet med nya möjligheter för träningsbenägna personer, med inriktnig dans och akrobatik, i Stockholmstrakten.
<a href="http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=IxH4eGz77bwGK2Y5CK7Ekg_3d_3d">Fråge formulär/ intresseanmälan</a>Din medverkan uppskattasPablo "Azteka" Acosta
Sounds good man!its gona be alot of cyphernigthts!Respect
Ok!!!!Tanken är att skapa det som inte finns tillgängligt, nämligen en lokal att tillgå större delen av dygnet och att alla ska ha en egen nyckel!!!!Jag vill också vända mig till flera dansformer/ stilar och discipliner. T.ex. crump, house, street,break, boogie ect.Jag vill nämligen skapa ett centrum först och främst för dansare men också för musiker och alla som vill Jama. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att de som håller på med tricking (kampsportsakrobatik), parcour (de som hoppar mellan hus) m.fl. tränar med oss.Men mitt hjärta brinner för Jamet och improvisationen. Jag vill att spontana Jams ska uppstå. Självklart ska jag fixa instrument som trummor, congas mm. till lokalen dvs. om det här går igenom!!!!Jag vill också få folk att bli atletiska dvs. (vältränade som fan) allt för att undvika skador ock få en renare och mer kontrollerad form.Vidare kan jag väl låta er veta att jag bara undersöker hur många intresserade, som är villiga att betala, det finns för att sedan se vilka möjligheter jag har att ta detta vidare. Jag vill ju göra detta privat så att jag, i samråd med er, kan ställa premisserna.Ok det var nog allt för denhär gången.Cholin bonbin och ha det göt.
Alla ska ha en egen nykel loter lite att ta i men visst skulle alla vara dod seriosa so fett , nice grej om du hade kunnat fo igong det :)
Bästa jag hört.
Kul att det hittills har varit positiva reaktioner.Jag hoppas att ordet sprids och att flera svarar på frågeformuläret. Det är ofrånkomligt att antal intresseanmälan och förutsättningar jag får att gå vidare med hänger ihop.Jag vill också uppmärksamma alla, som ännu inte anmält något intresse men kommer att göra det, att fråga 3 (Hur mycket skulle det få kosta?) är tänk som ett max belopp och inte ett minimi belopp. Jag utgår från att alla vill betala så lite som möjligt efter som det är det naturliga men jag behöver veta vad du kan tänka dig att ge som mest för att kunna göra ett ordentligt beräknande.Till vidare får ni ha en trevlig jul.Hälsningar Aztk