Headspin mössor?

Vår Hiphop - Breaking

Headspin mössor?

Nån som vet var man kan köpa specialla headspin mössor eller nåt som typ skyddar håret, rädd för å tappa hår och hjälm e inte roligt..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Som jag brukar svara på alla frågor: backspin.de
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man

>>Off-topic rensat<<

Delam tange barat
haha tappa hor e fuck ..  ja vet hur det kenns , men ahh det e bboy att vara lite tunn horig po mitten av huvudet typ xD
Zegaaa ^^
Headspinfläck är inte bboy; det är öststatsbboy, och det är inte längre sexigt någonstans.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
Man vill ju inte sluta upp som Lilou med en bc1 ring i mitten, köpt en hjälm att träna med nu iaf :]
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe hjälm benvärmare, svettband och skydd på knän och armbågar is the shit hehe! Fresh ;)
jag va ju inte serios nar jag skrev det om ngn trodde det . men vad e en oststats bboy SFX ? :P
Zegaaa ^^

ja kör headspin utan något det mår jag bäst av

some incredible shit
bboy_dave P0
du har inte kört headspinn så länge va?
Söker du beef?
Hjälm is the shit, jag användet det själv :D fast om du inte lärt dig headspinn med hjälm så vill jag starkt rekommendera att du skippar på grund ut av att det blir lättare att kombinera moves utan hjälm ;)
No way crew