HAHAHA! Benji bättre än juinor MYASS! xD Kom igen junior är en B-Boy, han har sin egen stil, kör riktigt feta grejer. OCH han trillar INTE i varje solo! Benji, är en freakshow som har lärt sig lite power o lite freeze, och lyckats använda sin vighet för att göra dom lite fetare. MEN han trillar i VARJE solo ! Junior har mer stil i denna battlen och dissar benji, vilket gör att benji blir totalt ägd! och jag gissar på att du har sätt de klassiska junoir klippet på youtube x antal ggr, och tkr att de klippet börjar bli tråkigt, men seriöst du e 11 bast. hur kan du tröttna på en stil. han är den enda (som jag åtminstone har sett köra sin egen stil, och han ska ha fett me props för de!) som inte kör powermove efter power move. han har en personlig footwork, o enormt feta freeze´s ! Benji har vighet och de kmr man inte långt på. Aja, ta inte illa upp för mitt svar! Just tellin´ the truth Peace, love & breaking - BBoy Maki - JKPG ! <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.