I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Breaking battle

Vår Hiphop - Breaking

2008-07-24 03:03

Breaking battle

tjenare, vilka tkr ni vinnner och varför på det hära klippet ?
http://youtube.com/v/Am8R2u_Wri4

jag tkr att vinner för jag har tröttnat på juniors stil men endå Junior got skillz. men benji kör mkt lägga över bennen på varandra freakshow samt junior ! Och junior kör sina planche och alla move medans benji kör, Headspin, elbowspin tror jag , air flare, handstand m.m och jag tkr att han gör dom smidigt och fint samt Junior jag hade ganska svårt att välja men asså ja gillar Benjis still mer den e cool freakshow och han har det mesta. P.S jag tkr att det var en riktigt bra battel !

Dont' Follow The Beat Will Follow You !

2008-07-25 08:46
HAHAHA! Benji bättre än juinor MYASS! xD
Kom igen junior är en B-Boy, han har sin egen stil, kör riktigt feta grejer. OCH han trillar INTE i varje solo!
Benji, är en freakshow som har lärt sig lite power o lite freeze, och lyckats använda sin vighet för att göra dom lite fetare. MEN han trillar i VARJE solo !
Junior har mer stil i denna battlen och dissar benji, vilket gör att benji blir totalt ägd!
och jag gissar på att du har sätt de klassiska junoir klippet på youtube x antal ggr, och tkr att de klippet börjar bli tråkigt, men seriöst du e 11 bast. hur kan du tröttna på en stil. han är den enda (som jag åtminstone har sett köra sin egen stil, och han ska ha fett me props för de!) som inte kör powermove efter power move. han har en personlig footwork, o enormt feta freeze´s !
Benji har vighet och de kmr man inte långt på.

Aja, ta inte illa upp för mitt svar! Just tellin´ the truth
Peace, love & breaking - BBoy Maki - JKPG ! <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-25 12:10
De stämmer ju.. Tycker också Junior bör vunnit.. Nu hörde jag inte orginal musik på klippet så jag vet inteom de körde bra till beat och sånt..

Junior, precis som du säger, har egen stil! Han använder sin skada i knät(?) & sin otroliga styrka till en b-boyin stil som är helt unik. Props till honom när han la in en elbowtrack, inte sett han köra förr!
Word på
jag gissar på att du har sätt de klassiska junoir klippet på youtube..

Benji däremot, har också en unik stil visst inte helt egen.. Men unik + att han är ju faktiskt känd breakare rätt högt upp på scenen just för att han är så vig!
Dock är de sant, han slammar i många av sina solos.. Hans strechnings+powermoves samtidigt-stil är inte en stil jag vanliga fall kallar för breakin och tycker oftast sånt hör hemma bland clowner och jonglering.. Men nu för tiden har jag börjat kolla på sånt, dom kanske inte breakar enligt vissa, men dom öppnar defenitivt upp dörrar som breakin behöver för att utvecklas!

Däremot, när jag såg benjis toprock så flög ALL livsglädje ur mig och jag ville slänga mig i skärselden eftersom hans "toprock" såg ut som om han hade senap i arslet!
RICOSTJÄRT ROCKÄRS

2008-07-25 15:01
Älskar Benji set när han kör med mössan de är originality
*Världens bästa forumsignatur*