|
|
|
|
|
Crews Street Star/Breaking Masters...
Street Star/Breaking Masters Crew 8vs8 1.4 Funk Crew, Latvia 2.Kyokoshinkai/Foot Crimes, Russia 3.Floor Gangz, World Wide 4.Octagon Crew, Sweden 5.Recognize Crew, Serbia 6.La Halla KingzoO, Morrocco 7.Funky Masons, Polen 8.Camelot Crew, Latvia 9.Floor Killaz, Poland 10.Floorphilla, Finland 11.Rockafellaz Crew 12.Raw Ratz, Norway 13.Svoi Ludi Crew, Russia 14.All Styles Crew, Morrocco 15.Sol en Style, France 16.Motion Bang, Latvia 17.Kingwings, Norway 18.Deep Trip. Switzerland 19.Criminalz Crew, France 20.Ghost Crew, Nordic 21. Sans Limite, France 22. 23. 24. For register or info check www.streetstar.se PZ
Live it or leave it....
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
är det nån som vet hur det är med sovplatser?
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
|
|
|
vilken dag och tid under street star kommer detta vara?
I'm only twenteen but my mind is older..
|
|
|
dogbite
sugen ? :P
|
|
|
haha ja. du det är en en kille som fixar resa, sovplats och entré från jkpg för bara ca 700 så säg till mig om du är sugen, men säg till idag för han måste veta idag..
|
|
|
björn, vad säger chrille angående resan ?
|
|
|
Breaking Masters hålls på lördagen den 30 jan i Solnahallen.
Kolla www.streetstar.se för program & info om sovplatser.
Hip-Hop Playgrounds...
|
|
|
Bboy-Dogbite P18
faan! läst för sent! men jag är fortfarande intresserad så om han fortfarand fixar så är jag på! =)
|
|
|
Det var ett kul jam men jag blev förbannad på att vi fick svinkorta battles så inte ens alla i crewsen fick gå in medan vouging och wacking fick en evighet av vår kväll!
..varför var det 5-6 breakare som sprang runt med klubbor i munnen? inkl. när de körde?
|
|
|
Streetstars arrangörer skall ha sin props för allt jobb de lägger ner med att fixa detta event!MEN WHAT THE FUCK hände på lördagen! Streetstar har gått från att vara STREET-star till att vara WACK-ingstar........visst det är första gången denna dansstil var med på Streetstar o blablabla, men vouging är inte street eller hiphop i mina ögon....det blir fett mkt mer irriterande när man slår ihop BREAK wackingstar i vouging this shit dont work!
Det är lätt att klaga o det är alltid lättare att säga att man kunde gjort det bättre själv.... Men detta va bara kefft!
Crew battles i break är fett underprioriterat och ändå klagar folk alltid på att det sällan händer stora break events i swe! Alla andra jäävla dansstilar höll på i minst 10min varje battle medans break Crews bara fick 6min FATTIGT! Jaja ja e besviken på hur det hela arrangerats samt att så många svenska Bboys inte dyker upp o reppar swe eller sig själva trots att Streetstar inte faller dem i smaken
Ses nästa år som vanligt! Fett synd att fler svenska Bboys inte ställde upp!
THE ROYAL LEFTOVER FAM FROM THE GREAT CITY OF GOTHENBURG! VÄSTKUST ROCKERZ!
|
|
|
hahahha
-congenital skills . Uppsala - Sthlm
bboy-nasty g
|
|
|
Det skönaste var cirklarna i början! Och - Bgirl Nadja från Novosibirsk - vilken underbart mångsidig och energifylld dansare! Men waacking etc var ju rena mannekänguppvisningen, det kändes oerhört främmande, och på något vis gick luften ur resten av breakingen efteråt. Synd!
|
|
|
Visserligen var jag inte där på söndan så vet inget om de. men jag tycker Vougingen var hur Fet som helst! Lätt de fetaste på kvällen. Det var riktigt underhållande att se! sen så är de ju alltid för lååånga pauser. Ha en kategori i taget? klart man vill ha kvar folk förstås med ändå. Personligen tycker jag att det är riktigt jobbigt med väntan. varm, kall, varm, kall, varm.. o.s.v när man tävlar. Vore skönt om allt rullade på. fast det är bara vad jag tycker...
men sånt här uppskattas alltid! riktigt nice! Grymt jobbat Streetstar!
Grounded
|
|
|
jag tycker också att alla crew battles var för korta. ibland kändes det som att de bara hann spela en låt innan det var slut. alla i crewsen hann ju inte ens köra. de borde sätta det som 5 mot 5 istället för jag tycker att det är ganska synd om de som t. ex får åka ända från frankrike, holland eller marocko och inte ens får köra.
sen om eventet kallas för Breaking Masters borde det vara mer breaking tävlingar. 1 mot 1 t. ex. för det känns surt att betala skitmycket pengar och va tvungen att kolla på vouging och waacking när man vill se breaking.
.. och ja, varför denna nya grej med klubbor i munnen när man breakar?
|
|
|
ja du va händer nästa år då? Pole-dance? sorry men själva upplägget funka inte.
Shiiiet
|
|
|
Pole-dance vore dock fett. och swimsuit contest
|
|
|
Haha... "modevisning", Vogue, Slickepinnar i munnen på bboys osv... många sköna kommentarer! Tur att det finns sköna hårdrocksbrejkers som jag så att vi jämnar ut statistiken lite grann!!!
Vouging / Break varvat är ju ungefär som att köra Monster Truck Jam på samma arena och tid som International Horse Show! Haha..
Hoppas folk tar sig tid att ladda upp lite klipp, alltid kul att se vad som hände! Och föresten... vem vann breaktävlingen?
Peazzzzzzzzz Robino Malmø ALLSTARS! GroundeD
"It's time to philosophize with the hammer and crush some illusions..."
|
|
|
Kunde tyvärr komma men såg massa videos på wacking eller vad det nu var..
Jävlar vad fett! riktigt coolt att man har med det på ett event där man aldrig haft något liknande verkade vara riktigt kul att kolla på också, skulle vara kul att se det live... hahaha
Inget alls
|
|
|
DON-BARTOS
Tur att det finns sköna hårdrocksbrejkers som jag så att vi jämnar ut statistiken lite grann!!!
ja men du kom ju fan inte ens :P
jag tror det var Ghost Crew som vann hela skiten. borde varit Rugged Solutions men dom blev robbade i semin.
sen var det nån från Wanted som vann toprocken tror jag
och jag vann tricks & combos battlen och Kaku downrocken.
|
|
|
Det var kapela som tog hem toprock tavlingen...dock bull att de inte hade nägon final battle.
Jag kommer ladda upp några clip så fort jag har tid.
|
|
|
Hittade lite på tuben: Octagon vs Rugged Solutions Fett battle!
"It's time to philosophize with the hammer and crush some illusions..."
|
|
|
Har laddat upp ett clip .... more to come Har inte världens snabbaste internet så det får ta sin tid =P
|
|
|
Har laddat upp fler battles på youtube ... bara att söka efter användare BBoboKing för att hitta filmerna.
Enjoy
|
|
|
Jag har inget emot vogue eller waacking, men det passade dåligt in på lör. Till nästa år borde man kolla in vad som gjorde föregående år. Då var det en skön jam känsla genom alla dagarna.
Sky is the limit and you know that you keep on Just keep on pressin on
|
|
|
asså jag vill inte att folk ska ta illa upp men såg nån va som hände när vouging och waacking kom upp liksom de va verkligen fullt me cyphers innan vouging/waacking battles men sen när de börja så var det verkligen tomt inga bboys alls haha ändå var de massa annat folk där.
*Bboying is not just a dance its a Lifestyle*
|