Helsingborg?

Vår Hiphop - Breaking

2010-02-15 14:28

Helsingborg?

hallå, ska nog flyttar till helsingborg till sommarn och undrar om det finns några B-Boys däruppe? några ställen att tränna på?

MVH Champ

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Daterat:
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
2010-02-15 14:56
Jag är svaret på din fråga! det ända du behöver göra är att ge namn och nr så ringer du bara mig så är det fixat. skicka infot vid mail om du känner att det är säkrare! här är min mail jeangabriell_aho@hotmail.com

MHV B-Boy Gab-Ohh reppning SkyHigh Rockers
2010-02-15 15:13
Dumdididum, Gabriell 2 the rescue!
Vakna, vomma, välkommen till verkligheten.
2010-02-24 23:32
Tja,

Snacka med b-boy Yoshi här på Whoa, han pluggar där men tränar inte med någon eftersom det verkar som om alla breakare i Helsingborg är slackers och inte har fixat lokal...
"shut up before i put you back up in high heels"<br>
2010-02-25 08:42
Snacka med b-boy Yoshi här på Whoa, han pluggar där men tränar inte med någon eftersom det verkar som om alla breakare i Helsingborg är slackers och inte har fixat lokal...

Det bevisar hans engagemang.. vill din pojke träna med andra i staden får han höra av sig oftare. Det var ett år sen han senast frågade om träningsmöjligheter, mycket kan ske under den tidsperioden. Så därav förstår jag inte mycket av ditt inlägg.
don't sweat the technique
2010-02-25 12:27
vill ni som är breakare tränna hör av er på min mail jag svara med en gång, plus vi breakar 4 dagar iveckan i hbg så det finns tillfällen för att kyssa golvet!!! mail är

jeangabriell_aho@hotmail.com
B-Boy Gab-Ohh
2010-02-25 12:42
Bra-Yo : Alla breakare i Hbg är inte slackers, bara jag!
Vakna, vomma, välkommen till verkligheten.
2010-03-07 17:57
heh,,äntligen, skolan har varit tufft så,, lades ner breaking ett tag där, men nu är det dags o sopa rent golvet!
Grymt soft o breaka med HBG-breaker!!
STD CREW, We Got A Vision, Do U?
2010-03-26 11:07
Såg inte att de fanns en HBG breakthread, så jävla chill jo vi har haft igång en så gott som kontinuerlig lördags träning på dunkers i över ett år. Gabriel är den som håller i tyglarna nu eftersom de är lättare som sagt bara snacka med honom ifall ni vill träna med oss :D Förhoppningsvis får vi vår egen lokal snart med fler danstillfällen :D :D :D
Live fast, Die slow - The world ends with you
2010-03-27 19:17
heheh thats ritgt är det någon som är sugen på att köra säg bara till vi är ett hyfsat stort crew eller polare som tränar tillsammans! breaking thing this like love wjit movies in it? gött skrivet Ricko nu har du blivit döpt av dom fyra elemeneterna peace