Bboy Rex (umeå) Flare Windmill Flare Windmill tips?

Vår Hiphop - Breaking

Bboy Rex (umeå) Flare Windmill Flare Windmill tips?

Alright, som texten lyder så skulle jag vilja ha lite tips ifall någon är snäll nog att hjälpa mig! Det är lite svårt att träna här uppe i umeå eftersom det är typ bara jag som tränar powermoves, så det blir en hel del youtube och en hel del tänka, och såklart mycket träning! Jag har sammanlagt tränat nu i 1 år och 8 månader! Tackar och bockar för mig iaf, pz / Bboy Rex

''Never stand closer then 2 meters from a breaker, you will never know if you get hurt''
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
ser fan riktigt bra ut.
B.Boy 4 life
alltså, jag vet att jag drar in benen lite, men det var första gången jag faktiskt klarade combot, så jag tränar skit mycket på höjd, hehe / bboy rex
''Never stand closer then 2 meters from a breaker, you will never know if you get hurt''
nicee du e på god väg, huka inåt lite snabbare vid uppgång från wimdmill så får du lite mer fart..! ur going there in no time bboy :)

nice lokal by the way peace out
The ReaLDeaL Family
HipHop Akademien Göteborg
The Original VästKust RockerZ The Choosen one's
Dra igång lite metal och ta i som fan bara
Inget alls
Shoot2kill, jag ska prova det :) tack! jo, lokalen är riktigt nice, man får bra känsla varje dag man tränar!

haha, j-killa, jag håller mig till funk ;)
för lite footwork
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
det äör iunte menningen att hanska lära sej footwork han ville lära sig flare windmill

(Inlägget ändrat av Rachel 2010-03-18 09:04:50 - vi är snälla mot varandra här)
The ReaLDeaL Family
HipHop Akademien Göteborg
The Original VästKust RockerZ The Choosen one's