|
|
|
|
|
Du + Känd rappare/artist = Sammarbete
Vilken känd rappare/sångerska/artist skulle du helst vilja sammarbeta med? En låt, sen slut på det roliga.. Död som levande. Ghettorappare till operasångerska. Och vad skulle låten heta och handla om? Broder feat Bob Marley - En helt vanlig, ovanlig dag Skulle handla om vår uppväxt, fast från badrumsspegelns perspektiv
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Edison feat Starang Wondah - Fidel Cashflow Skulle handla om hur vi levde över våra tillgångar
STHLM GROOVE COLLECTIVE
|
|
|
Jag å 50-Cent. låten skulle handla om vafan som helst så länge jag får $$$.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
|
|
|
Canaz feat fjärde världen. Typ om att bevara hiphopen?? Vetttefaan...ingen aning
SPARK! Klicka för låtar Klicka för beats
|
|
|
jag skulle vilja göra något med michael jackson !
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
|
|
|
Bengone .feat Jay Z och just blaze som proddat beatet !!!
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
|
|
|
Kekke feat Immortal technique , och ehm köra på ett fett Dr.Dre beat = ) haha ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Tupac feat. Skoob Fi fan... hade gett ett finger för att arbeta med den snubben, om han levde.
|
|
|
Stream feat promoe om betångens ungar :P
Freedomfighter In War?
|
|
|
Eminem feat. Ophone - We don´t give a fuck! En krossande låt om att folk kan göra vad fan dom vill! Men att dom bara ser våran röv när vi går förbi varje kö..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
|
|
|
Dinasty Feat Immortal Technique vetifan om nått.. men han e ju förfan den nye Tupac fast UNDERGROUND :D.. enligt mig iallafall!
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
|
|
|
Confidence feat. The Diplomats på ett fett dipset beat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
BiG SiR feat g-unit - club ( på ett scott storch beat )
|
|
|
Bob marley feat Zlick- Weeeeed Fet soft hade d vart!!! Sen hade jag viljat göra en med Eminem också!!
2 PJÄSER
|
Producent
2005-10-02 22:36
|
Joto ft. Atmosphere - Uneccecary long words (fuck stavning) moahahaha :D
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|
|
|
Mos Def P M Necro :D haha
nice on bravva
|
|
|
DannyM + Icetail. Han är min idol. Hade gjort en tung låt o dissat alla.
dannyM_
|
|
|
Sober feat. Håkan Hellström - Killar Kan Skulle vara en hyllning till det manliga könet, bokstavligt talat.
Sopsäck Serenad
|
|
|
En stenad B-Real på rappen, Meth på reffen med lite körande av Nate.
|
|
|
GAIA P23 Nate Dogg på reffen vore sjukt skönt
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
|
|
|
Bubba Sparxxx. bara för att han är lika lantis som jag!
|
|
|
|
|
|
dileva feat mirho
nejnej, du är skönare
|
|
|
fuck va svårt.. Fet collabo med Juelz Santana, Method Man och så Kanye på beatet.. Eller med Jigga, John Legend och så Just Blaze på beatet.. Eller förresten.. med Biggie, Big L och så Premier på beatet.. På ett beat premier gjorde nån gång mellan 94-99 och sedan råkade glömma på en skiva, men slår allt han gjort.. Där har vi det nog.. Eller Saigon, Nas, Jadakiss, M.O.P. och Fat Joe I en posselåt som tar tillbaka raptronen till new york för gott.. Och med mig på beatet då... ;)
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
|
|
|
Jag skulle vilja göra en låt med Lena PH... den skulle handla om hur ont det gör att leva på gatan...
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
|
|
|
queff, fat joe, kanye, jay-z, nas - kanye på flippar beatet queff, slug, eyedea, brother ali, - ant gör beatet queff, josh martinez, eyedea - ant gör det beatet också! queff, apathy, celph titled, j-zone, louis logic, rise, copywrite - celph på beatet.. eller kanye queff, dizze rascal, kano, the streets, lady sov - the streets på beatet.. haha vilken jävla hit det skulle kunna bli!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|
|
|
queff, eminem - slim proddar riktigt smörig sliskig låt som skulle bli sommarhit
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|
|
|
Ollie feat ison & fille... skulle väl bli typ en skryt text eller något vet ej men de hade varit kul
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
|
|
|
Flawless feat. Ludacriss hur låter det då??
|
|
|
Love work with Kanye! or Missey
You are, Hip-Hop. www.soundcloud.com/omegamutant www.myspace.com/McPoint5
|
|
|
JAg å lasse berghagen!
www.CitizensOnline.tk
|
|
|
FredricR P25: matis är jävligt skön live om inte annat ;)
|
|
|
Soy feat Icetail - Livet e hårt i ghettot. ska handla om hur många drivebys vi gör osv.
|
|
|
Tsun feat. Slug - någotsådärsmåskumt.mp3
|
|
|
finns fööör många grymma artister för att man ska kunna begränsa sig till endast ett val :S skulle väl va nåt med Nate Dogg, Diplomats, Juelz Santana & Lil' Wayne kanske, Nate för hans sjukt sköna stämma o resten för lite crazed action up in hurr! // C
blame it all on Josef.
|
|
|
spex feat. vanilla ice and mc hammer - takin' it back (hammer style) på beat av typ deacon
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
|
|
|
Bross feat. Sage Francis - han får välja ämne och jag är tyst hela låten så länge jag får vara med, titta på och stå med.
|
|
|
ZigXe feat Gangstarr och Nas (Premier beat) Vettefan vad den skulle handla om dock ^^
|
|
|
RUH och pst/Q låten skulle handla om livet vi lever i
ELTANO
|
|
|
Edda & Feven - Bränn suspensoaren!
www.eddaonline.se
|
|
|
m0ne feat elvis..tutti fruti..
When someone seems too good to be true, they usually are..
|
|
|
Komik & Busy Bee! Fedt, sen kan jag säga att allt som kom efter det är bajt:)
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
|
|
|
Jag skulle antagligen velat ha en låt proddad av Primo, Pete Rock, The Bomb Squad, nån i DITC, Large Pro eller Eric B. Om det handlar om rappers, kanske nån låt med Outsidaz, Kool Keith eller Del som skulle vara något straight raw shit.
|
|
|
skulle vilja göra en låt med magnus uggla
Planet 80!
|
|
|
Jag/Victor Jara/Beatles/John Lennon - Vad som helst allt från något abstrakt till revolution till kärleks låt.
Follow the dao, right about....NOW!
|
|
|
robin röv och krs1 en sann historia om näsor eller lilkim-boobsquad
|
|
|
peps person och timbuktu!
|
|
|
Nas Lätt :D med Akon på refrängen skulle sitta fint oxå
|
|
|
sUPR feat. The Arsonists - boom.mp3
|
|
|
Cher
här får du lite kärlek
|
|
|
Immortal Technique ft. Lelle.. han e sån jävla skön rappare så klar tar man han :D.p...
|