I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sveriges största underjord hiphop hemsida på gång

Vår Hiphop - Emceeing

2007-01-23 13:07

Sveriges största underjord hiphop hemsida på gång

Hejsan

håller på och skapar en hemsida som har ett mål och bli sveriges största underjord hiphop sida där man kan lada ner MP3 låtar samlade på ett o samma ställe.
men frågar är, är de lagligt att göra det.

de artister jag tänkt även ha med är tex

Crome
Professor P
Dison
Allyawon
T-roc
kS

osv osv

o jag bhar lite svårt o få kontakt me dessa o massa andra killar så de blir svårt o veta ifall jag får lov att sätta deras låtar på sidan.

Hur skall jag göra?

MVH

2007-01-23 14:18
får känslan av att du menar att den ska bli störst men du vet inte hur ? :S hur får du till det ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2007-01-23 15:17
detta är inte pinsamt de är kul när folk får ideer:) om du vill ha artisterna får du väll fråga dom lr hur?
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2007-01-23 18:07
erm.. det är lagligt om dom inte har stim skyddat sina låtar..? Dom har ju givit ut låtarna gratis eller hur?

2007-01-23 18:16
Henka:
Han måste fortfarande ha deras tillåtelse att använda deras musik till hans hemsida om det ska vara lagligt.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-01-23 18:36
Sök upp folket på whoa, annat sätt och fråga helt enkelt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-23 18:40
www.toppen-online.se
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!

2007-01-23 20:37
Kul att man har drömmar, men dom lär inte se dagens ljus såvida du inte över på grammatiken...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-24 12:41

Profile P17   annars... Promoe, Timbuktu, Chords, Afasi, Ison&Fille...Myscape kan du fråga dem...! pzpzpzpzpz!

underjord ?

2007-01-24 21:27
xpertize P21

Så detta kan gå runt.. om den artisten stämmer han.. och artisten rappar på ett samplat beat.. kan den turen orginallåtens ägare stämma han och artisten?