Detta forum är till för att diskutera saker om att rappa.

Vår Hiphop - Emceeing

Producent

2007-05-10 10:00

Detta forum är till för att diskutera saker om att rappa.

Tänkte bara påminna er alla att detta forumet är till för att diskutera saker som har med att rappa att göra, därför det heter emceeing.

Så trådar som vem som är den bästa/snabbaste osv får tas i det musikforumet som det passar bäst in i.

(Inlägget ändrat av whoacommunity 2010-05-24 20:54:15)

Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
det passar ju bäst in i detta musikforumet?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO
Producent

2007-05-15 00:14
Detta är inget musikforum, musikforum hittar ni under Musik
Detta forumet är till för frågor som angår att rappa, inte vilka rappare som gör saker bäst osv.
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se
Min tråd vem textar bäst?

Vart hör den hemma?
typ 100 kommentarer, och borttagen :S

Ni kunde väl bara flyttat den till ngt annat ställe?
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Moderator

2007-05-15 11:31
Topplistor ska f.ö. motiveras.
Om du startar en så måste du skriva vad som krävs för att hmna på listan och om du svarar på en så måste du skriva varför du valt just det du valt.

Det funkar inte att bara skriva "Vem rapapr bässt i svÄRje?! Jag tycker Emso" för då kommer ingen förstå varför de bör kolla upp killen.

Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Jag har alltid undrat, vad ska man lägga trådar, som handlar om att skriva själva texterna, är det i lyrisicm eller här?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
> Mvh
Jag tror det platsar bäst i Emceeing, då jag vet att Lyricism enbart är för texter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
moderatorer ska inte tro, dom ska veta..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO
Fan va skönt bort med alla trådar om at ranka netcees, var får man tag på Mc kalles låt etc... !!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef

2008-03-25 17:40
Jag har alltid undrat, vad ska man lägga trådar, som handlar om att skriva själva texterna, är det i lyrisicm eller här?

Det är här i Emceeing. Emceeing ska vara en hjälp/diskussionsportal för dom som rappar. Dvs diskutera och få tips på hur man blir en bättre rappare, saker att tänka på osv. Diskutera hur man flowar, skriver texter, förhåller sig på scen osv.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew |
Nytt skivtips: Johan Alander - Punkt |
Nytt låttips: RMK feat. Toppen - Sluta stressa mig |
Ifall jag glömmer bort hur man rappar, ska jag fråga det här då? =(
Wurrup?
Antingen om du "glömmer bort" eller bara vill ha tips på hur du ska andas i olika tillfällen eller hur du ska bete dig på en scen. Tycker du däremot att du är fullärd kan du kika in här och hjälpa nybörjare som vill ha hjälp med bland annat de saker jag nämnde.
www.myspace.com/danielbylund