Hedde Mixtape Vol.1 (Julmixtape)
Som rubriken säger. Tänkte fixa en roligt Mixtape med artister som vill vara med. Jag kan dock inte fixa beats åt er (förlåt för det ) då jag inte gör sånt... Mixtapet ska vara fullt med Jul låtar. Jag står för Omslag, Släppet och att allt kommer på plats. Gästande just nu: Hedde / Respektera min Förort. Danne / Respektera min Förort. Karlic Spades Tänkte runt 16-20 Artister beroende på hur många som vill vara med. Skriv om ni vill vara med samt en låt som ni tycker är bra med er själva.Först till kvarn om det diggas.
bla.
Moderator
2007-12-06 00:08
Synd att jag ska till thailand och inte har några inspelnings möjligheter. och du skulle ha kommit ut tidigare, jag menar ett mixtape tar lång tid att göra.
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Aj, det var synd.. Ang. det att jag borde komma ut tidigare.. Det vet jag tyvär.. Får hoppas på det bästa.
bla.
hedde behöver inte komma ut tidigare... han har aldrig vart inne i garderoben :) nejmen fan du har rätt där Mexxi det är lite sent.. jag menar jag har hållt på o fibblat med ett mixtape i snart 3 månader och det är ändå inte klart ännu.. nejmen jag är på tapet hedde lär nog inte bli så många som joinar nu men fan. står du för beats också?
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
hadde fan vart kul det där:D
jag är en rimmande galning med en text i bagaget placerar knivet emot strupen som en bil i garaget//
Läs där uppe Spades. Surface. var med då ^_^
bla.
Ju längre tid det tar för er artister att komma med, desso mindre tid har ni att komma med låt. Jag hade tänkt att släppa Jultape 2007 den 24e, så att om alla låtar kommer in den 23e iaf vore bra...
bla.
Mr.e här på Whoa ska gästa med fin sång! :)
bla.
Vi är nu 7 Artister. 5 låtar är "bokade" på Jultape!
bla.
MrAndersson är med! Kom igen nu whoa! Hooka på med en snabb Jul-låt så kanske vi får ett roligt och bra Jultape.
bla.
Klart man ställer upp för hedde the man
jag kan nog hänga på med antingen sång / rap. enda som kan bli lite jobbigt är beats till rap.
www.myspace.com/danielbylund
Julbeat är ju inte ett måste. Bara det är Jultema till låten. Freebeat får man väl andvända? :)
bla.
mer mer mer mer mer ?
bla.
Lustigt blev sugen på att skriva lite julstuff häromdagen... kanske kan kicka in det o skicka över! pejs
2 PJÄSER
Vi är några nu! Fler rappare kan fortfarande kicka något!
bla.
Ni hinner skriva snabbt och spela in sen skicka !!
bla.
Jag och Joto fixar en låt och skickar in! Räkna med oss!
www.myspace.com/avmmusic
har en jul låt på gång, ska spela in den på måndag tror jag har inte tid i helgen men kan langa den till dig sen så får du bestämma sj om du vill ha med den Hola!
www.myspace.com/naturmusic
Häääärligt hörrni!
sohm. P17 Osläppta låtar och i mp3-format plx.
bla.
Hedde, Danne, Zlick, Natur, AvM, Joto, AvM, Karlic, Spades, Mr.Andersson, Mr.E, Kreativ, Källargubben Är med atm! Dom som kanske kommer vara med är: GraneN, bylund_90 samt du som läser kom igen nu :)
bla.
Coolt! Är jag med två gånger?
www.myspace.com/avmmusic
Nej, jag skrev dig två gånger. sorry. :D
bla.
Skivsamlare
2007-12-17 23:28
Vilken dödlig line-up. :)
http://www.soundcloud.com/adamkross
jag vill rappa om jultomten
Hubler: Visst är det brää ;) Natur: Gör det? :)
bla.
23 December klockan 16.00 ska allt vara skickat till mig genom PM!
bla.
aight de ska nog gå att fixa, behöver någon som lägger en reff bara:S någon?
Härligt Natur! Haffa refräng sen skicka :)
bla.
Hur går det hörrni? Intro + 3 låtar är redan inlämnade. Häärligt ni som lämnat in!
bla.
går trögt som sören för ig med reffen:S jobabr påre
Du har fortfarande några dagar på dig (:
bla.
fick tag i mr.e nu som redan ska vara med på tapet:P ajaa får se när de kommer men 23 e de klart iaf=)
1 plats hit, 1 plats dig. han är duktig :)
bla.
Två dagar kvar till släppet! 1 dag kvar till Deadline! Skynda er!
bla.
nu kunde inte han heller:S mkt problem just nu men ska försöka hitta någon nu men de börjar bli jävligt bråttom, hittar jag ingen så spelar jag in något sj och då kommer de verkligen bli kalle anka av allting:S:P ajaa hör av mig senare
Färdiga låtar: RMF (Hedde&Danne) MightyB Natur ft. Tusse samt ett Bonustrack från Mr.E... :/
bla.
kom igen nu, kul om de blir något
håller med natur där..
bla.
3 LÅTAR OCH 2 BONUS ÄR KLARA! whattö?
bla.
inte jätte svårt att slänga ihop en liten julvisa dirr
jag ahr inte kallat det mixtape någonstans va? och de finns säkert många som kan slänga ihop något snabbt och få de bra. sen vadå som allt i audio forumet? har du lyssnat på allt där eller din keffa jävel.kom ner på jorden igen, hur bra tror du att sverige eliten var när dom precis hade börjat tex? man blir int världens bästa rappare på en natt vettu. men när du registrerade dig här kanske du trodde att du skulle hitta Fronda, Petter ,Snook Org 12 och alla sveriges största rappare. är allt skit i forumet så ska du fan inte ens sätta dina ord där, för då eru fan patetisk när du säger att de e skit och sen smyger du omkring där endå GET IT! nog om detta nu hur gåre hedde`?
Tycker Rusen har rätt i en del, För egen del kan jag bara säga att jag spelade in min låt precis exakt nyss faktisst bara för att jag stödjer allt sånt här, Tycker det är kul när folk tar intiativ, sen blir självklart detta inte särskilt bra, om inte nån verkligen gick in för det... Blev halvnöjd ändå måste jag säga! God jul alla tomtar
2 PJÄSER
Sen måste folk förstå att detta är inget för några proffs eller så... När jag utan tvekan är det största namnet här, så är det inget stort alls. Men men alla gör sin grej, & utvecklas på sitt sätt, så alla ska sluta hata & älska mer, Sen kritisera måste man ju alltid göra annars blir man inte bättre. God jul igen
2 PJÄSER
självklart ere lite dåligt planerat och ont om tid för något så stort som ett mixtape så de e jag med dig på men håller inte med om att aoudio forumet e dåligt ti`ll 97% mkt e dåligt men många e nya i gemet också så därför har ag inte några direkta förväntningar på dom som lägger upp saker där. själv så lyssnar jag mest på fjärde världen och hemmalaget, audioforumet använder jag mest till att spridda min musik sommånjga andra. sen kommenterar jag gärna någon kisses låt om han vll de, de går inte bara ut på att stå och göra massa coola rörelser med händerna utan man måste hjälpa varann också. inge agg mot dig men så ere=)
Hoppas alla läste det jag skrev längst upp.Tänkte fixa en roligt Mixtape med artister som vill vara med. Alltså inget för dom som bara vill vara med för att få "hype" eller liknande, man får inte det från Jultape. Bara en samling jultracks.
bla.