I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vill ha hjääälp med text?

Vår Hiphop - Emceeing

2008-02-11 03:35

vill ha hjääälp med text?

ehm.. ja, jag vill ha hjälp med text.. elr gärna nån som vill/har skrivit en klar o kanske vill ge den till mig? (A) är inte så väldans duktig, men visst de funkar...dom 8 första raderna! och sen tare stopp XD har inte en ända fulländad text, rätt trist faktiskt.. för jag har mick o ett nybörjar program (som räcker fullt ut för mig!) o massssa beats, MEN ingen riktigt bra o lång text :/ och ni som vill jävlas kan dra för ja pallar inte sånna ;) tack på för hand, typ..
- jag köper inte texter -

show me homie! peaz

2008-02-11 06:21
skriv 8 bars... nästa gång du tänker på att du vill  skriva fortsätter du på den texten och skriver 8 bars till.... osv osv.

men om du bara vill ha texter för att öva och inte släppa ut kan du ju sno texter från lyrics forumet och öva med där finns många färdiga texter.

peace!
Sleep is the cousin of death

2008-02-15 19:46
Bra att ge henne råd om att börja sno andras grejjer idiot.

Ts: Själva texten är det som gör rap, sångare sjunger och rappare skriver texter så är det och så har det alltid varit. Om du inte kan skriva texter så kan du inte rappa då texterna är viktigaste i själva låten. Om nån annan har gjort beatet, och texten vad har då du gjort till låten? Man skulle inte äns kunna säga att du har gjort låten då. Textuppbygnad och beat är det som gör flow alltså kör du inte med dit eget flow heller så du gör ingenting annat än antagligen förstöra låten med din röst.

Gör nått eget skriv en egen text annars kan du ALDRIG kalla dig för "rappare". PUNKT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist

2008-02-16 11:03
word jeffi!
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...