I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: Freestyle mcs till 15/5

Vår Hiphop - Emceeing

2008-05-11 15:11

Sökes: Freestyle mcs till 15/5

Hey, som några av er kanske har sett har jag startat en tråd i blandat om en freestyle cypher i Stockholm, jag genomförde en i torsdags (8/5) och det blev väldigt lyckat, men nu söker jag ännu fler mcs. Så jag tänkte göra en efterlysning här också där det kanske är fler just mcs som tittar.

Så, ni som känner att ni vill lära er freestyla, öva ert freestylande eller bara observera talanger från Stor Stockholm, skriv upp er på listan i tråden på blandat eller skicka ett gb/pm om ni vill komma så kan jag skriva upp er. Alla är välkommna som publik och deltagande, vi har boombox så det finns instrumentaler att köra till.

När: 17.00 15/5 Torsdag
Var: Tanto nära minigolfen

Jag kommer vara där någon halvtimma innan och freestylandet lär börja lite senare och hålla på ett tag så var inte oroliga om ni först kan komma vid 6 tiden eller vill dyka upp lite tidigare och värma upp.

Holla!

Mvh. Fuzz/Mr.Meztiso

Follow the dao, right about....NOW!

2008-05-12 00:52
skulle vara kul om det filmades och hamnade på youtube i efterhand!

2008-05-12 21:43
Det kan nog ordnas, en polare köpte precis en ganska fet kamera som vi ska filma med, du är välkommen att vara med

2008-05-13 17:27
Kom igen nu, finns det verkligen så få mcs här inne?

2008-05-13 17:46
Jag kan personligen inte ta mig dit till sagt datum, men tipsat stockholm mc's om tråden.

2008-05-13 19:00
jag och en polare lär glida förbi om vi har tid ;)

2008-05-13 19:24
Skönt o höra! :)
Skriv upp er på listan i blandat, även om ni inte kommer så blir det lite mer hype för hela grejen och då kanske fler vågar skriva upp sig!

Peace!

2008-05-13 21:42
Jag kommer också gärna förbi och kickar lite frees eller nåt. verkar fett soft. Peace

2008-05-14 22:48
Nog ganska säker på att de som utger sig för att vara "MC´s" på den här siten inte är det överhuvudtaget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-15 13:16
Everydayhooker: Förmodligen inte, men ett par är nog det och alla som vill försöka är välkommna, även du
Lyricist

2008-05-16 23:27
egentligen rätt så hårt att ta det på en torsdag, dan innan löning, dan innan en arbetsfredag.
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2008-05-17 18:52
Jo men folk vill nog hellre göra annat på en fredag, dessutom så är det hiphop klubben Sweat efteråt!
Lyricist

2008-05-17 23:36
själv tycker jag idén är sjysst och jag funderar på att komma förbi och iallafall kolla, men freestyla är inget för mig... Känns som att för många bokstavligen brända hjärnceller resulterar i en 5minuters paus efter varje freestylad rad hehe

ser nu att det va den här torsdagen och inte nästa, hehe miss av mig, gick det bra btw?
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2008-05-22 00:37
IDAG SÅ ÄR DET BATTLE!!!!

6 pack coronas å JAG SKA VINNA... om jag hinner komma förbi...

//ydebrinkarn
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2008-05-22 06:52
Shit, hur klarar ni av dom dagarna och tiderna? Byggbranschen is'a hard thing! Lycka till alla som ska dit! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-22 15:09
haha klockan 17 varje torsdag, klarar de enkelt ;P

tack så mycket xD jag ksa dit!
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2008-05-22 17:45
Bjäär P19

Bra, då ska jag trycka in i skallen att acapella INTE är med instrumental, på dig.. Sen ska du teabaggas! dickhead

2008-05-23 19:57
hahahaha du har fel
www.myspace.com/ydetobbe