I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Yunation 12-14 deember

Vår Hiphop - Emceeing

   

2008-11-17 16:46

Yunation 12-14 deember

OBS! Jag visste inte vart jag skulle lägga tråden, så det fick bli i ett forum många kollar in, så får admin flytta den dit ni vill, radera ej! Tack på förhand! :)


Hooka!

Yunation 12-14 december, en idémässa innehållande allt möjligt. Workshops, uppträdanden och möjlighet att träffa folk från hela landet! Jag är en av arbetarna på Folkets Hus, så har ni frågor kan ni droppa dom i tråden, men kolla först så svaret inte finns på länken ovan.

För att övernatta helgen 12-14 december ska ni punga ut med 300 kr, då ingår logi och mat. Det står på länken (under "Anmälan") att det kostar 500 kr, men jag fick tillstånd att sänka priset ett snäpp. Jag garanterar att minnena kommer vara värd pengarna!

Dock är det åldersgräns på 15 år (upp till 101 enligt hemsidan).

Det kommer vara föreläsningar om hiphop, och en breakdanceworkshop. Titta in under fliken "Program" på länken, så hittar du säkert något du attraheras av :)

Vill ni veta mer om Söråkers Folkets Hus (som är sammanlänkat med skolan ni kommer övernatta på) går ni in på;

www.sorakersfolketshus.se

Nu ska jag, som Folkanarbetare gå och lära förståndshandikappade spela innebandy, wish me luck!

Don't leave us hanging! :)

Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!